فتح خرمشهر؛ فتح خون/ مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان:

گرامیداشت حماسه سوم خرداد نباید عادی‌انگاری شود

سردار «مرادحاجتی» گفت: گرامیداشت مناسبت ارزشمند و مهمی همچون حماسه سوم خرداد نباید عادی‌انگاری شود و به همین دلیل رسالت نهادهای فرهنگی استان خوزستان ایجاب می‌کند که در این خصوص تولید محتوای فاخری را در دستور کار خود داشته باشند.
کد خبر: ۵۲۱۸۸۱
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۲ - 12May 2022

رسالت اصلی بسیاری از نهادها، تولید محتوا در راستای ترویج ارزش هاستبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خوزستان، امروز (پنج‌شنبه) میزبان حجت‌الاسلام «رضا کلاه‌کج» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان بود.

وی در این دیدار، بر ضرورت هم‌افزایی ادارات، نهادها و سازمان‌های فرهنگی و هنری در مناسبت‌های ارزشی تقویم ملی به‌خصوص سوم خرداد مصادف با سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر تأکید کرد و اظهار داشت: رسالت اصلی بسیاری از دستگاه‌های متولی فرهنگ و هنر، تولید محتوا و ترویج ارزش‌هاست.

وی افزود: گرامیداشت مناسبت ارزشمند و مهمی همچون حماسه سوم خرداد نباید عادی‌انگاری شود و به همین دلیل رسالت نهادهای فرهنگی استان خوزستان ایجاب می‌کند که در این خصوص تولید محتوای فاخری را در دستور کار خود داشته باشند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خوزستان گفت: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان به‌عنوان مسئول کمیته فرهنگی و هنری شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، باید در راستای برنامه‌ریزی بیشتری جهت انجام امورات فرهنگی و هنری در حوزه‌های دفاع مقدس قدم بردارد و ما نیز در این مسیر با تمام وجود در کنار این نهاد انقلابی هستیم.

حجت‌الاسلام کلاه‌کج نیز در این دیدار، به ضرورت تقویت ارزش‌ها با زبان فاخر هنر تاکید کرد و بیان داشت: هنر ما باید جذب حداکثری هنرمندان گمنام و محروم باشد تا بتوانیم از استعداد نهفته آن‌ها در راستای اهداف نظام و انقلاب اسلامی بهره‌مند شویم.

وی از اعلام آمادگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان جهت تولید برنامه‌های مناسبتی خبر داد و یادآور شد: مشارکت چند نهاد متولی فرهنگ و هنر، می‌تواند منجر به اتفاقات خوبی در استان خوزستان شود و خروجی این همکاری‌ها باید در سوم خرداد و چهارم خرداد به معرض نمایش عمومی در‌آید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار