فرماندار ویژه دهلران:

دهلران به یک کارگاه بزرگ راه‌سازی تبدیل شده است

«صادقی» گفت: پروژه بهسازی و چهار خطه کردن مسیر مهران به دهلران از اهمیت بالایی برای شهرستان و مردم دهلران برخوردار است.
کد خبر: ۵۲۱۹۵۵
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۶ - 12May 2022

دهلران به یک کارگاه بزرگ راه‌سازی تبدیل شده استبه گزارش دفاع‌پرس از ایلام، آیین کلنگ‌زنی پروژه بهسازی و چهار خطه کردن مسیر مهران به دهلران با حضور استاندار ایلام و نماینده حوزه انتخابیه دهلران در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه دهلران و جمعی از مسئولان استانی در منطقه نصریان دهلران برگزار شد‌.

«لطیف صادقی» استاندار و فرماندار ویژه دهلران در این مراسم اظهار کرد: این پروژه از اهمیت بالایی برای شهرستان و مردم دهلران برخوردار است.

صادقی بیان کرد: ما به این طرح به عنوان چهار کیلومتر نگاه نمی کنیم بلکه این امر آغازی بر روند چهارخطه کردن مسیرهای دهلران به مهران و اندیمشک در شهرستان دهلران است.

وی عنوان کرد: با پیگیری‌های استاندار ایلام، جاده اندیمشک به دهلران و دهلران به مهران پروژه چهار خطه کردن این مسیر در نقاط مختلف به ویژه در راستای حذف نقاط حادثه خیز  در حال انجام است.

صادقی با اشاره به اینکه در حال حاضر سی کیلومتر در حوزه جاده اندیمشک به دهلران به قرارگاه خاتم واگذار شده است، افزود: همچنین ۱۸ کیلومتر در دست واگذاری به مناقصه است و ۱۲ کیلومتر از این مسیر آماده آسفالت است و چهار کلیومتر امروز هم با حضور مسولان ارشد استان کلنگ زنی می شود.

«صادقی» با بیان اینکه این چهار کیلومتر یکی از نقاط حادثه خیز مسیر دهلران به مهران است، گفت: امروز خوشبختانه با همت دولت، دهلران به یک کارگاه بزرگ راه سازی تبدیل شده است که امروز به همت دولت سیزدهم در  این شهرستان آغاز شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها