فرمانده سپاه امیرالمومنین ایلام:

رزمایش گردانهای بیت‌المقدس بسیج در ایلام برگزار شد

سردار «شاکرمی» گفت: رزمایش گردانهای بیت‌المقدس بسیج برادران و گردان‌های کوثر خواهران مرحله ۱۲ به منظور ارتقاء سطح آمادگی و مقابله با تهدیدات دشمن در شرایط مختلف و همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۲۲۰۰۳
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۹ - 12May 2022

رزمایش گردانهای بیت‌المقدس بسیج در ایلام برگزار شدبه گزارش دفاع‌پرس از ایلام، سردار «جمال شاکرمی» فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام در محل برگزاری رزمایش الی بیت‌المقدس در شهرستان آبدانان اظهار داشت: رزمایش گردان‌های الی بیت المقدس بسیج برادران و گردان‌های کوثر خواهران مرحله ۱۲ به منظور ارتقاء سطح آمادگی و مقابله با تهدیدات دشمن در شرایط مختلف و همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی در ادامه گفت: رزمایش گردان‌های بیت‌المقدس و کوثر با رمز مقدس یا علی‌ابن‌ابیطالب (ع) در شهرستان‌های ملکشاهی، بدره، دره‌شهر، آبدانان، دهلران و مهران به یاد شهید سرلشگر پاسدار «سیدمحمدحجازی»، فرمانده اسبق نیروی مقاومت بسیج؛ از فرماندهان جهادی جبهه مقاومت و جانشین سرلشکر پاسدار حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.

سردار شاکرمی نمایش اقتدار و ارتقاء آمادگی گردان‌های بسیج را مهم‌ترین پیام این رزمایش عنوان کرد و افزود: گردان‌های بسیج پس از گذراندن دوره‌های آموزشی، میزان آمادگی و مهارت رزمی خود را در محیط عملیاتی به نمایش می‌گذارند.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) بیان کرد: مرحله دوازدهم این رزمایش با حضور ۲۵ گردان بیت‌المقدس و ۱۰ گردان کوثر در دو نوبت متوالی (هفته جاری و هفته آینده) برگزار می‌شود. هفته آینده این رزمایش در شهرستان‌های ایلام، ایوان، چرداول، سیروان برگزار می‌شود.

وی در رابطه با تمرینات اجرا شده در این رزمایش گفت: در این رزمایش تمریناتی همچون کمین و ضدکمین، پدافند دورادور، امداد و نجات، دفاع از کوی و برزن و طرح خودحفاظتی به مرحله اجرا درآمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار