امام جمعه ایذه:

دشمن نمی‌تواند روی مردم غیور و باتمدن چند هزار ساله ایذه حساب باز کند

موسوی گفت: دشمن بداند نمی‌تواند روی این مردم غیور و باتمدن چند هزار ساله برای ناامنی و ایستادن مقابل ارزش‌ها حساب باز کند.
کد خبر: ۵۲۲۱۴۲
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۳ - 13May 2022

دشمن نمی‌تواند روی مردم غیور و باتمدن چند هزار ساله ایذه حساب باز کندبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، حجت الاسلام و المسلمین «سیدمیثم موسوی» امام جمعه ایذه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: میان اعتراض، نقد، اغتشاش و حرمت شکنی نسبت به مقدسات تفاوت وجود دارد.

وی افزود: شبکه های خارج نشین ‌بی‌بی‌سی، ایران اینترنشال و صدای آمریکا بدانند که اگر روی موضوع شهرستان ایذه حساب باز کرده‌اند بسیار در اشتباه اند.

امام جمعه ایذه با بیان اینکه این شبکه ها بر تاریخ ایذه و غیرت، شجاعت و انقلابی بودن این مردم واقف نیستند، گفت: همه جوانان ما بچه‌های همین شهر و پاره‌های تن ما هستند؛ دشمن بداند چه افراد فریب خورده و چه افرادی که در عرصه‌های مختلف به شما تو دهنی زده اند فرزندان ما هستند.

وی ادامه داد: دشمن بداند نمی‌تواند روی این مردم غیور و باتمدن چند هزار ساله برای ناامنی و ایستادن مقابل ارزش‌ها حساب باز کند اگرچه در این سالها میلیاردها دلار خرج رسانه‌ای کرده‌اند تا در همین شهر ناامنی ایجاد کنند اما بازهم همین مردم و جوانان توی دهان آنها زدند و توطئه‌های آنها را بر باد دادند.

حجت‌الاسلام موسوی با بیان اینکه همه مردم دست به دست هم می‌دهند تا آینده کشور خود را بسازند، خطاب به شبکه‌های معاند هشدار داد که مردم ما به هیچ‌وجه مسایل موجود در کشور و شهر را به دین‌شان ربط نمی‌دهند پس خودتان را خسته نکنید.

وی توهین به اسلام، قرآن و رسول الله را بی نتیجه دانست و متذکر شد: این اقدامات سخیف برعکس، موجب محبوبیت اسلام می‌شود.

خطیب جمعه ایذه در بخش دیگری از سخنان خود گفت: دولت برنامه‌های مهمی در پیش دارد که دستگاه‌ها و همه آحاد مردم باید دست به دست هم بدهند تا به نتیجه برسد.

وی مردمی کردن یارانه‌ها را خبر اول امروز کشور دانست و افزود: این اصلاحی است که همه کارشناسان به آن رسیده‌اند و معتقدند می‌تواند در کوتاه مدت و بلند مدت به نفع مردم باشد.

حجت‌الاسلام موسوی با بیان اینکه هیچکس تردیدی ندارد که ساختار اقتصادی کشور باید اصلاح شود، بیان داشت: نوع پرداخت یارانه‌ها به عده ای دلال و وارد کننده اشتباه بود مثلا ارز دولتی برای واردات کالاهای اساسی مردم با قیمت مناسب به وارد کننده داده و خوراک سگ و لوازم آرایشی و بهداشتی وارد می‌شد یا ارز را در بازار آزاد می‌فروختند.

وی افزود: پرداخت ارز و واردات کالا از نظر اقتصادی یک روند طولانی دارد که قاچاق هم در این میان مضاف بر همه علل می‌شود و درنهایت دولت اقدام به اصلاح اساسی اقتصاد کشور کرد.

امام جمعه ایذه یادآور شد: امروز دولت ۲ ماموریت اساسی در حوزه اقتصاد دارد اول اینکه موانع شکوفایی اقتصاد مقاومتی را از سر راه بردارد؛ بعد از برداشتن این موانع به معنای واقعی کلمه باید اقتصاد مقاومتی، اقتصاد مردمی و اقتصاد بدون وابستگی به استکبار و کشورهای خارجی محقق شود البته این موضوع نافی ارتباط نداشتن با کشورهای دیگر نیست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار