استاندار ایلام:

۱۲۷ میلیارد تومان به زیرساخت‌های دهلران اختصاص یافت

«بهرام‌نیا» گفت: ۱۲۷ میلیارد تومان برای تکمیل طرح‌های زیرساختی، کشاورزی و عمرانی شهرستان دهلران اختصاص یافت.
کد خبر: ۵۲۲۱۷۸
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۲ - 13May 2022

۱۲۷ میلیارد تومان به زیرساخت‌های دهلران اختصاص یافتبه گزارش دفاع‌پرس از ایلام، «حسن بهرام‌نیا» استاندار ایلام امروز جمعه ۲۳ اردیبهشت در نشست شورای اداری شهرستان دهلران اظهار داشت: از اعتبارات سفر رییس جمهوری ۴.۴۵ میلیارد دلار اعتبار ارزی که به ریالی ۱۱۱ هزار میلیارد تومان می شود، به شهرستان دهلران اختصاص یافته است.

وی بیانکرد: یک میلیارد تومان برای ساخت خانه عالم، کمک به تکمیل زیرساخت های بازارچه چیلات پنج میلیارد تومان، کمک به چهار خطه کردن دهلران - اندیمشک ۱۷ میلیارد تومان، چهار خطه کردن مسیر  مهران - دهلران ۴۰ میلیارد تومان ، مجموعه یادمان شهدا دفاع مقدس یک میلیارد تومان و هشت میلیارد تومان نیز برای ساماندهی یادمان شهدای شرهانی در این سفر اختصاص یافت.

استاندار ایلام عنوان کرد: ۱۸ میلیارد تومان نیز برای تکمیل استخر موسیان اختصاص یافت. 

«بهرام‌نیا» با اشاره به ظرفیت های بالای دهلران در حوزه نفت و گاز گفت: مینی ان جی ال با اعتبار ۱۵ میلیارد دلار تا پایان خرداد فاز نخست آن به  بهره برداری می‌رسد و برای حداقل  ۸۰ نفر بصورت مستقیم اشتغالزایی دارد و ان جی ال ۳۱۰۰ دهلران با ۶۸ درصد پیشرفت فیزیکی با اعتبار و سرمایه گذاری ۱.۲ میلیارد دلار پس از بهره برداری حداقل برای ۵۰۰ نفر بصورت مستقیم اشتغالزایی دارد.

استاندار ایلام در ادامه عنوان کرد: پتروشیمی دهلران با ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی و ۲.۶ میلیارد دلار اعتبار برای بیش از یک هزار نفر اشتغالزایی دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار