معاون فرهنگی لشکر فاطمیون:

ویژگی مدافعان حرم، عمل به تکلیف است/ لشکر فاطمیون افتخار رهبر معظم انقلاب اسلامی

حجت‌الاسلام «گنابادی‌نژاد» گفت: فاطمیون مردان با غیرتی هستند که زودتر از سایرین تکلیف را شناختند و با ازخودگذشتگی وارد میدان شدند و به تکلیف عمل کردند.
کد خبر: ۵۲۲۲۲۹
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۹ - 14May 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، حجت‌الاسلام «حجت گنابادی‌نژاد» معاون فرهنگی و رسانه‌ای لشکر فاطمیون در مراسم گرامیداشت نهمین سالگرد تأسیس لشکر فاطمیون که شب گذشته با حضور قشرهای مختلف مردم در مجتمع فرهنگی آیه‌ها برگزار شد، اظهار داشت: یکایک شما رزمندگان مدافع حرم لشکر فاطمیون، افتخارآفرینانی هستید که کسی افتخارآفرینی شما را درک نکرده است.

وی افزود: فاطمیون مردان با غیرتی هستند که زودتر از سایرین تکلیف را شناختند و با از خودگذشتگی وارد میدان شدند و به تکلیف عمل کردند.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای لشکر فاطمیون با بیان اینکه رزمندگان فاطمیون فارغ‌التحصیل هیچ یک از رشته‌های دانشگاهی در عرصه علوم سیاسی نیستند، یادآور شد: مدافعان حرم با مهر مادران مؤمن و غیور پرورش یافته‌اند و به سیاستمداران عالم درس دفاع از بشریت و غیرت را داده‌اند، شهید رضا اسماعیلی نمونه‌ای بارزی از این غیورمردان است.

گنابادی‌نژاد تصریح کرد: فاطمیون قهرمانانی هستند که با داشتن فرزندان متعدد اما همسرانشان بار سنگین مسئولیت را پذیرفتند تا در مصاف حق و باطل، باطل پیروز نباشد.

وی تأکید کرد: در روزهایی که فاطمیون در میدان نبرد حضور داشتند متأسفانه عده‌ای این شبهه را مطرح می‌کردند که مدافعان حرم برای اقامت و تحصیل در خارج از ایران و یا اخذ دلار به میدان جهاد رفته‌اند، ننگ بر این افراد که چنین ادعایی داشته‌اند.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای لشکر فاطمیون در پایان گفت: ولی امر مسلمین حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، حامی بزرگ لشکر فاطمیون بوده و فرموده‌اند که من به فاطمیون افتخار می‌کنم؛ بر همین اساس بزرگترین افتخار لشکر فاطمیون گوش به فرمان ولی بودن است

در این مراسم تعدادی از جمع ۲۲ نفره مدافعان حرم که هسته اولیه لشکر فاطمیون را تشکیل می‌دادند به روایتگری پرداختند.

شعرخوانی حجت‌الاسلام سید فضل‌الله قدسی شاعر افغانستانی در وصف شهدای فاطمیون و سپهبد سلیمانی و مرثیه‌سرایی احمد واعظی از دیگر بخش‌های این مراسم بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار