فرمانده سپاه ناحیه کاشمر:

تأسیس لشکر فاطمیون از ابتکارات سیدالشهدای مقاومت بود

سرهنگ «یعقوبیان» گفت: سیدالشهدای مقاومت برای رویارویی با داعش ابتکارات فراوانی داشت که یکی از آن‌ها تأسیس تیپ فاطمیون بود که این تیپ به برکت نام مبارک حضرت فاطمه (س) امروز به لشکر عظیم چند هزار نفره‌ای تبدیل شده که شجاعت آن در میدان نبرد زبانزد دوست و دشمن است.
کد خبر: ۵۲۲۹۲۰
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۰ - 17May 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، مراسم گرامیداشت نهمین سالگرد تأسیس لشکر فاطمیون، با حضور «امیر دایی صراف» فرماندار شهرستان کاشمر، سرهنگ پاسدار «علی یعقوبیان» فرمانده سپاه ناحیه این شهرستان و قشرهای مختلف مردم شب گذشته در امامزاده سید حمزه (ع) برگزار شد.

سرهنگ یعقوبیان در این مراسم اظهار داشت: هیلاری کلینتون وزیر امور خارجه آمریکا در دولت اوباما رسماً اعلام کرد که در ایالات‌متحده آمریکا در شکل‌گیری داعش نقش داشته و شخصاً برای تقویت این گروه دست‌پرورده استکبار و جلب حمایت‌ها و پشتیبانی برای بقای داعش به کشورهای مختلفی سفر کرده است.

وی خاطرنشان کرد: هدف دنیای استکبار از ایجاد داعش، تجزیه کشورهای مسلمان منطقه بود که رهبر معظم انقلاب اسلامی با هوشیاری این غده را قبل از بدخیم شدن تشخیص دادند. با شکل‌گیری جبهه مقاومت توسط سردار شهید حاج قاسم سلیمانی شجره خبیثِ داعش در سوریه ریشه‌کن شد و اگر مقاومت جوانان ممالک اسلامی در برابر داعش نبود باید در داخل ایران اسلامی به مقابله با آن‌ها می‌پرداختیم.

فرمانده سپاه کاشمر ادامه داد: برای رویارویی با داعش سیدالشهدای مقاومت ابتکارات فراوانی داشت که یکی از آن‌ها تأسیس لشکر فاطمیون بود. هسته اولیه این لشکر 22 نفر بودند و به‌مرور مجاهدان افغانستانی در قالب تیپ فاطمیون تحت فرماندهی شهید علیرضا توسلی سازمان‌دهی شدند. به برکت نام مبارک حضرت فاطمه (س) تیپ فاطمیون استعداد لشکر پیداکرده است و به لشکر عظیم چند هزار نفره‌ای تبدیل شده که شجاعت آن در میدان نبرد زبانزد دوست و دشمن است.

تأسیس لشکر فاطمیون از ابتکارات سیدالشهدای مقاومت بود

تحولات سوریه، توطئه‌ای برای محدود کردن انقلاب اسلامی

فرماندار کاشمر نیز در این مراسم گفت: رزمندگان فاطمیون از یک وسعت روحی برخوردار هستند که سخن گفتن از آن‌ها بسیار سخت است.

وی افزود: مهم‌ترین جنگ بین‌المللی، جنگ سوریه بود که دشمن از طریق آن به دنبال جلوگیری از گسترش انقلاب اسلامی بود اما با ایستادگی و مقاومت مجاهدان کشورهای اسلامی این توطئه خنثی شد.

دایی صراف یادآور شد: جبهه مقاومت به برکت فرماندهان شجاعی همچون شهید حاج قاسم سلیمانی و رزمندگان شجاع لشکر فاطمیون خواب را از دیدگان مستکبرین عالم گرفته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار