رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیت استان قزوین:

قزوین میزبان همایش روحانیون آزاده سراسر کشور خواهد بود

حجت‌الاسلام مصطفایی گفت: استان قزوین، ۲۶ اردیبهشت میزبان همایش روحانیون آزاده سراسر کشور خواهد بود.
کد خبر: ۵۲۲۴۰۲
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۴ - 14May 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، حجت‌الاسلام «ابوالفضل مصطفایی»، امروز در جمع مدیران مدارس علمیه استان قزوین با اشاره به برگزاری همایش روحانیون آزاده سراسر کشور و گرامیداشت شهدای روحانیت استان قزوین، اظهار داشت: استان قزوین، ۲۶ اردیبهشت میزبان همایش روحانیون آزاده سراسر کشور خواهد بود.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین بیان کرد: سید آزادگان شهید سید علی اکبر ابوترابی نقش اثرگذار و ماندگاری در اردوگاه های مخوف رژیم بعث صدام داشتند که باید این اثرگذاری برای آحاد مردم به ویژه نسل نوجوان وجوان به خوبی تبیین شود.

وی ادامه داد: سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین خوشبختانه با همکاری حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان توانسته دست نوشته ها، تصاویر، صوت و ... شهدای روحانیت استان را جمع آوری و در مجموعه دایرة المعارف شهدای روحانیت استان قزوین تدوین وگردآوری نماید که این اثر فاخر ۲۶ اردیبهشت در همایش روحانیون آزاده سراسر کشور رونمایی خواهد شد.

وی اظهار کرد: هشت سال دفاع مقدس یکی از درخشان ترین عرصه های دفاع محسوب می شود؛ هنگامه ای که ملت ایران در اتحادی بی نظیر و یکپارچه به مصاف با دشمن متجاوز رفتند و برای حفظ و پاسداری از خاک وطن، سراسر عشق، ایثار و شجاعت شدند.

حجت الاسلام مصطفایی بیان کرد: پس از پایان جنگ نیز مجاهدانی از تبار شهیدان برای دفاع از اسلام و حریم اهل بیت(ع) در قامت مدافعان حرم در جنگ با اندیشه های افراطی و تکفیری، جامه برازنده شهادت را بر تن کردند و تحسین جهانیان را برانگیختند. یادآوری می شود.

همایش روحانیون آزاده سر اسر کشور وگرامیداشت شهدای روحانیت استان قزوین روز ۲۶ اردیبهشت در سالن اجتماعات دانشگاه بین المللی حضرت امام خمینی (ره) برگزار می شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها