مسئول هنری سینمایی حفظ آثار ایلام خبرداد؛

برگزاری آئین تجلیل از هنرمندان تئاتر دفاع مقدس استان

سرهنگ «امیدی‌زاده» گفت: دفاع‌ مقدس سرشار از جلوه‌های هنری و سینمایی است و تاریخ دفاع مقدس ایلام هم مستثنی از این امر نیست.
کد خبر: ۵۲۲۴۱۶
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۰ - 14May 2022

برگزاری آئین تجلیل از هنرمندان تئاتر دفاع مقدس استانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، آئین تجلیل از هنرمندان تئاتر دفاع‌ مقدس استان ایلام با حضور سرهنگ «عبدالنبی امیدی‌زاده» مسئول هنری سینمایی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع‌ مقدس ایلام و «علی میرزایی» مسئول بسیج هنرمندان استان برگزار شد.

سرهنگ «امیدی‌زاده» ضمن تجلیل از هنرمندان عرصه تئاتر، بیان کرد: دفاع‌ مقدس سرشار از جلوه‌های هنری و سینمایی است و تاریخ دفاع مقدس ایلام هم مستثنی از این امر نیست.

«امیدی‌زاده» در ادامه گفت: تجلیل و قدردانی از هنرمندان ضمن ایجاد انگیزه در دل این عزیزان موجب رشد و تعالی هنری آن‌ها می‌شود.

در ادامه «میرزایی» اضافه کرد: هنرمندان تئاتر و سینما نقش ویژه‌ای در تبیین دفاع‌ مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت در نسل جدید که تصوری از جنگ نداشته‌اند‌، دارند.

«میرزایی» گفت: با همکاری و تلاش‌ عزیزان در اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع‌ مقدس توانسته‌ایم فرهنگ دفاع مقدس را در استان تبیین کنیم و امید است این روند ادامه دار و رو به رشد باشد.

در پایان از ده نفر از هنرمندان عرصه تئاتر دفاع مقدس تجلیل و قدردانی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها