نماینده جنبش جهاد اسلامی در ایران:

کشور‌های عربی عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را متوقف کنند/ غرب مسئول جنایت صهیونیست‌ها علیه ملت فلسطین است

ناصر ابوشریف با بیان اینکه ملت فلسطین جنایت صهیونیست‌ها را هیچگاه فراموش نمی‌کنند، گفت: برخی از کشور‌های عربی به‌دنبال عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی هستند که می‌خواهیم دست از این پروژه منحوس بردارند.
کد خبر: ۵۲۲۵۸۸
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۴ - 15May 2022

کشور‌های عربی عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را متوقف کنند/ غرب مسئول جنایت صهیونیست‌ها علیه ملت فلسطین استبه گزارش خبرنگار بین‌الملل دفاع‌پرس، ناصر ابو شریف نماینده جنبش جهاد اسلامی در همایش صبح پیروزی فلسطین نزدیک است که عصر امروز در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد، اظهار داشت: زمینه اشغال فلسطین از سال ۱۹۴۸ شروع نشد، بلکه از سال ۱۹۱۷ میلادی شروع شد، انگلیسی‌ها در آن زمان ۳۱۷ هزار نیرو برای تصرف این سرزمین به فلسطین آوردند و لابی‌های صهیونیستی نیز به یهودی‌ها اجازه دادند تا سرزمین‌های اشغال شده فلسطینی مهاجرت کنند و فلسطینی‌ها را از خانه و کاشانه خود بیرون کنند.

وی یا تاکید بر اینکه صهیونیست‌ها بعد از اشغال فلسطین جنایت‌های زیادی را علیه ملت فلسطین انجام دادند، بیان داشت: جالب است صهیونیست‌ها همین روز که به روز نکبت معروف است، استقلال خود از انگلستان اعلام می‌کنند.

ابوشریف تصریح کرد: مهاجرت، قتل، تبعیض‌نژادی علیه ملت فلسطین از سیاست‌های ثابت صهیونیست‌هاست که حتی مورخین اسرائیل نیز آنرا به رشته تحریر درآورده‌اند، اما با این وجود، ملت فلسطین به مقاومت خود ادامه می‌دهند و جنایات آن‌ها را هرگز نخواهند بخشید.

نماینده جنبش جهاد اسلامی با بیان اینکه مقاومت ملت فلسطین هیچگاه متوقف نخواهد شد، گفت: آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها همچنان از رژیم صهیونیستی و جنایتش علیه ملت فلسطین حمایت می‌کنند و آن‌ها بودند که این رژیم را ایجاد کردند. آمریکا تمام مولفه‌های قدرت را برای این رژیم فراهم کرد و از آن حمایت کرد.

وی در ادامه با اشاره به ترور شیرین ابو عاقله خبرنگار شبکه خبری الجزیره که توسط رژیم صهیونیستی صورت گرفت، بیان داشت: هرچند آمریکایی‌ها این اقدام را محکوم کردند، اما بدون اینکه اشاره کنند که جنایتکار چه کسی است؟ و چه کسی این خبرنگار را ترور کرد؟

نماینده جنبش جهاد اسلامی گفت: از سال ۲۰۰۰ میلادی تاکنون ۴۷ خبرنگار فلسطینی به قتل رسیدند، اما تا الان یک شکوائیه در دادگاه‌های مختلف مطرح نشده است. صهیونیست‌ها از ابتدای سال جاری تا کنون ۶۷ فلسطینی به شهادت رساندند که بخشی از آن‌ها کودکان بودند. ما غرب را مسئول تمامی این جنایت‌ها می‌دانیم، چرا که از رژیم صهیونیستی حمایت می‌کنند.

وی گفت: فلسطین عمق کشور‌های عربیاست، اما برخی از کشور‌های عربی به‌دنبال عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی هستند و به مردم فلسطین خیانت می‌کنند که خیانت به خدا، به رسول اکرم (ص) و خیانت به اسلام و مقدسات و ارزش‌های اخلاقی اسلامی است.

ابو شریف با بیان اینکه از تمامی کشور‌هایی که به دنبال عادی سازی روابط هستند، می‌خواهیم که این اقدام را متوقف کنند و به طرف مردم فلسطین برگردند، گفت: چرا که این راهی که طی می‌کنند، راه را برای نفوذ رژیم صهیونیستی در کشور‌های عربی هموار خواهد کرد.

ابو شریف در پایان تصریح کرد: مردم فلسطین به مقاومت خود ادامه خواهند داد، چون قدس شریف را پایگاه ابدی خود می‌دانند و مقاومت تا آزادی ادامه خواهد داشت؛ چرا که خداوند متعال در قرآن کریم آزادی قدس را وعده داده است.

در ادامه این همایش، خالد القدومی نماینده جنبش اسلامی حماس نیز اظهار داشت: جوانان ما شهدای ما در فلسطین رفته رفته از جنین به تل‌آویو رسیدند و توانستند از همه تجهیزات امنیتی صهیونیست‌ها عبور کنند و در تل‌آویو عملیات استشهادی انجام دهند و سربازان صهیونیستی را به هلاکت برسانند.

وی گفت: جوانان فلسطینی بعد از اینکه برخی از کشور‌های عربی با وزیر امور خارجه آمریکا و نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی درخصوص عادی‌سازی روابط نشست داشتند، پنج عملیات استشهادی انجام دادند که این به معنای آغاز پایان رژیم صهیونیستی است.

انتهای پیام/ ۴۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار