فرمانده سپاه ناحیه شهرستان «فومن»:

پویش «سلام فرمانده» در شهرستان «فومن» اجرا می‌شود

سرهنگ «جعفری» گفت: پویش «سلام فرمانده» به شکل ویژه و خاص با حضور بیش از یک هزار دانش‌آموز پیش‌دبستانی و دبستانی، با نوا و اجرای «ابوذر روحی» در میدان شهرداری فومن اجرا می‌شود.‌
کد خبر: ۵۲۲۶۴۱
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۵ - 15May 2022

پویش «سلام فرمانده» شهرستان «فومن» اجرا می‌شود

به گزارش دفاع‌پرس از رشت، سرهنگ پاسدار «محسن جعفری» فرمانده سپاه ناحیه شهرستان «فومن» در نشست خبری با اصحاب رسانه این شهرستان ضمن ارج نهادن به جایگاه خبرنگاران، اظهار داشت: رسانه‌ها امروز می‌توانند با مطالبی که انعکاس می‌دهند تحولات بسیاری را در جامعه رقم بزنند.

فرمانده سپاه ناحیه فومن افزود: رسانه‌ها می‌توانند از التهاب یک جامعه کم کنند و برعکس می‌توانند موجب تنش در جامعه گردند و این کاری است که رسانه‌های خارجی و معاند بر علیه نظام جمهوری اسلامی و انقلاب ما انجام می‌دهند و سیاه و سفید جامعه ما را همانطور که خودشان می‌خواهند نشان می‌دهند.

وی با بیان اینکه در برابر جنگ نرم دشمن وظیفه رسانه‌های انقلابی خطیر است، تصریح کرد: در برابر خبر‌های زردی که رسانه‌های معاند بر علیه نظام، به فضای مجازی کشورمان تزریق می‌کنند بسیار باید دقیق بود و رسانه‌ها با انعکاس درست و انتقاد سازنده در برابر هجمه خبری دشمنان موفق خواهند بود.

جعفری خاطرنشان کرد: امروزه به واسطه مشکلات اقتصادی که مردم با آن درگیر هستند حال عمومی جامعه ما خوب نیست و مشکلاتی که از قبل مانده که باید با تدبیر مدیران شایسته و دولت خدمتگذار برطرف شود.

وی با بیان اینکه دولت در حال جراحی اقتصادی بزرگ است و این جراحی مستلزم رنج‌هایی نیز می‌باشد، تاکید کرد: با آزادسازی قیمت‌هایی که صورت گرفته فضای جامعه ملتهب شده که رسانه‌ها با نشر اخبار درست و واقعی و جلوگیری از خبر‌های کذب می‌توانند مردم را بسوی آرامش ببرند و همه باید دست در دست هم دهیم و اعتماد را به جامعه برگردانیم تا بتوانیم با موفقیت از این مشکلات عبور کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه فومن در ادامه با اشاره به برنامه‌های سپاه ناحیه شهرستان فومن متذکر شد: برای رحلت آیت الله بهجت مرجع تقلید اسلام، سوم خرداد و هفته مقاومت، رحلت رهبر کبیر انقلاب در حال تدوین برنامه هستیم که در همه این برنامه‌ها در نظر داریم که برنامه جدیدی را ارائه دهیم.

وی افزود: برای بزرگداشت سالروز رحلت رهبیر کبیر انقلاب مراسم‌های متنوعی را برگزار خواهیم کرد و کاروان سواره یادواره امام خمینی (ره) با سه دستگاه اتوبوس به مرقد امام اعزام خواهند شد.

جعفری با اشاره به در پیش بودن سالروز ارتحال مرجع تقلید اسلام آیت الله بهجت فومنی تصریح کرد: جلسات متعددی با مسئولان شهرستان برای برگزاری سالروز ارتحال این عالم ربانی برگزار شده که مراسم بزرگداشت در مسجد ولیعصر (عج) فومن برگزار می‌شود.

وی از برگزاری پویش «سلام فرمانده» در مرکز شهرستان فومن خبرداد و خاطرنشان کرد: سپاه فومن به دلیل نزدیک بودن سالروز رحلت عالم ربانی آیت الله بهجت فومنی که در متن شعر سلام فرمانده نام این عالم ربانی ذکر شده است، برنامه ریزی شده که پویش «سلام فرمانده» روز چهارشنبه (۲۸ اردیبهشت) به شکل ویژه و خاص با حضور بیش از یک هزار دانش آموز پیش دبستانی و دبستانی، با نوا و اجرای «ابوذر روحی» در میدان شهرداری فومن اجرا شود؛ همچنین با حضور بیش از ۵۰۰ دانش آموز پسر دبیرستانی پویش «سلام فرمانده» در ورزشگاه آزادی فومن برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه فومن با اشاره به تفاوت این پویش با شهر‌های دیگر تاکید کرد: تفاوت اجرای این پویش با شهر‌های دیگر این است که در شهر تاریخی ماسوله با لباس محلی این پویش را اجرا می‌کنند، همچنین اقشار مختلف مردم در هر لباس و جایگاهی که هستند مانند کشاورزان شالیزار و چایکار، کلوچه پز و ... به اجرای این پویش خواهند پرداخت که پس از اتمام تصویربرداری و تدوین فیلم تکمیلی را برای استفاده در سطح ملی به صدا و سیمای مرکز گیلان تحویل خواهیم داد.

وی با اینکه ماموریت سپاه به حوزه دفاعی محدود نمی‌شود و در هرحوزه که کاستی‌هایی باشد سپاه ورود می‌کند، متذکر شد: سپاه فومن در روز پنج شنبه همزمان با سالروز رحلت عالم ربانی آیت الله بهجت یک هزار بسته معیشتی به ارزش یک میلیارد تومان را بین اقشار کم برخوردارو محروم فومن توزیع خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها