نماینده مردم در مجلس:

شهادت خبرنگار الجزیره نشان‌دهنده ددمنشی صهیونیست‌هاست

مالکی شهادت خبرنگار الجزیره را نشان از ددمنشی صهیونیست‌ها دانست و گفت: این موضوع باید به اقدام جدی در محکومیت رژیم صهیونیستی منجر شود.
کد خبر: ۵۲۲۶۸۵
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۲ - 16May 2022

شهادت خبرنگار الجزیره نشان‌دهنده ددمنشی صهیونیست‌هاست

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «فداحسین مالکی» عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی با اشاره به شهادت شیرین ابوعاقله خبرنگار الجزیره، اظهار داشت: شهادت یکی از خبرنگاران با تجربه توسط رژیم صهیونیستی نشان از ددمنشی صهیونیست‌ها دارد.

وی اضافه کرد: طبق معاهدات بین‌المللی خبرنگاران به راحتی می‌توانند مشکلات را منعکس کرده و در میادین جنگ حضور داشته باشند، اما رژیم صهیونیستی قائل به این مسائل نیست و شیرین ابوعاقله را شهید کرد اتفاقی که جوامع بین‌المللی را نسبت به صهیونیست‌ها حساس کرده و انزجار عمومی را به دنبال داشت.

 عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به یورش پلیس رژیم صهیونیستی به مراسم تشییع خبرنگار الجزیره گفت: مردم می‌خواستند حضور فعالی در مراسم تشییع جنازه داشته باشند، اما صهیونیست‌ها اجازه تشییع ندادند و حتی به جنازه این خبرنگار بی‌حرمتی کردند. در این بین مواضع محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین هم قابل پذیرش نیست که صرفا می‌گویند به مقامات بین‌المللی شکایت می‌شود این پاسخ ملت فلسطین نیست بلکه باید حضور فعال در سازمان کنفرانس اسلامی داشت و در محکومیت رژیم صهیونیستی اقدام جدی انجام داد.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار