سردار سلامی در رزمایش اقتدار ثارالله:

توافق بشود یا نشود آمریکا دشمن شماره یک ایران و جهان است/ انگشتان متجاوزان را قطع می‌کنیم

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه برای مقامات نظام سلطه فرش قرمز پهن نمی‌کنیم، گفت: چه توافق صورت بگیرد و چه نگیرد آمریکا دشمن شماره یک ایران و جهان است.
کد خبر: ۵۲۲۸۵
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۲ - 03September 2015

توافق بشود یا نشود آمریکا دشمن شماره یک ایران و جهان است/ انگشتان متجاوزان را قطع می‌کنیم

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه، در رزمایش اقتدار ثارالله به دهها هزار بسیجی حاضر در میدان رزمایش گفت: ما از دورن روزهای سخت دفاع مقدس آمدهایم.

وی افزود: جوانان آن عصر همانند شما بر دل دشمنی که بخشی از خاک سرزمین ما را اشغال کرده بود هجوم میبردند، خاکریزها را قطع میکردند، از رودها میگذشتند، باتلاقها و هورها را پشت سر میگذاشتند و به پیروزی میرسیدند.

جانشین فرمانده کل سپاه ادامه داد: شما از درون آن حادثه سخت آمدهاید؛ آن روزها بسیجیان، سیاستهای آمریکا که یک جنگ هشت ساله را در مقیاس جهانی مدیریت میکرد درهم شکستند.

سردار سلامی تصریح کرد: شما بسیجیان میراثداران آن نسلهای مقاوم و با شکوهی هستید که پیکر جاودانه آنها امروز رخ در نقاب خاک پنهان کرده، اما آثار با شکوه شهادت و جانبازی آنان شخصیت و هویت انقلابی این ملت را بازمیآفریند.

وی تأکید کرد: ملت ما در دل پیشرفتهای بزرگی حاضر شدهاند، و در عصر تحریم از ارتفاع ممانعتهای دشمن عبور کردند.

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه مردم ما و بهویژه بسیجیان از دل هستههای اتم بیرون آمدهاند، گفت: برای دستیابی به اهداف متعالی نظام، شهیدان شهریاری، علیمحمدی، رضایینژاد و احمدی روشنها را تقدیم این انقلاب کردهایم.

سردار سلامی عنوان کرد: این بار شما بودید که شاید برای اولین بار در تاریخ پیدایش امپراتوریها، یک ابرقدرت را وادار به تغییر راهبرد و رفتار کردید.

وی به حضور 50 هزار بسیجی در رزمایش اقتدار ثارالله اشاره و تصریح کرد: این اجتماع نمادی از مقاومت ملت ایران و استکبارستیزی، و نشانگر این است که ملتی تصمیم گرفته تا ابد خود را مقتدر و پیشرفته نشان دهد.

جانشین فرمانده کل سپاه تأکید کرد: مقامات آمریکایی میتوانند هرچه میخواهند بگویند؛ اما نمیتوانند هر آنچه میخواهند عمل کنند؛ زیرا تفاوت میان گفتار و عمل آنها تفاضل بین خیال و رویاست با توانایی آنها برای عمل.

سردار سلامی افزود: ایران کشوری است که میتواند با الهامبخشی از روح بزرگ خود و استفاده از ظرفیت عظیم انقلاب اسلامی استراتژی عملی و میدانی امریکا را در سرزمینهای اسلامی مانند لبنان، سوریه، عراق، بحرین، یمن و دیگر سرزمینها با شکست مواجه سازد.

وی ادامه داد: آنها میدانند کشوری که میتواند سفره و حیات تنفس سیاسی آنها در منطقه غرب آسیا را تنگ کند و سیاستهای آنها در منطقه را به شکست بکشاند، هرگز تسلیم آنها نخواهد شد.

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه امروز آمدهایم که بگوییم «تا آخر ایستادهایم» بیان داشت: ما در اینجا گرد آمدهایم تا بگوییم اگر آمریکاییها از در دسترس بودن گزینه نظامی صحبت میکنند، ما با عمل و منطق خود مقابل آنها میایستیم، و همانگونه که امام(ره) فرمودند «امریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند» این واقعیت را مجددا تکرار میکنیم.

سردار سلامی با تأکید بر اینکه منافع حیاتی آمریکاییها زیر برد آتشهای ما قرار دارد، تصریح کرد: دشمنان استعداد، و ظرفیت دفاعی و تهاجمی ما را میدانند؛ اما با این حال در میدان عملیات روانی از در دسترس بودن گزینههای نظامی سخن میگویند.

وی با بیان اینکه آمریکا هر چند از نظر نظامی قدرتمند است، اما به دلیل نداشتن پیروزی سیاسی از اعتبار و منزلت افتاده است، گفت: چه توافق صورت بگیرد و چه نگیرد آمریکا دشمن شماره یک ایران و جهان است.

جانشین فرمانده کل سپاه تاکید کرد: دو جریان سیاسی آمریکا مثل دولبه قیچی علیه ملت ایران عمل میکنند؛ اما بهخوبی به نقاط ضعف و قوت آنها آگاهیم و چنانچه بخواهند از گزینه نظامی استفاده کنند گردن آنها را بر فراز آسمانها میشکنیم و انگشتانشان را قطع میکنیم؛ چراکه اینجا ایران، سرزمین شیران و دلیران است.

سردار سلامی با اشاره به اینکه در مقابل سیاستهای توسعهطلبانه مستکبران بهویژه آمریکا مقاومت میکنیم، بیان داشت: توافق بشود یا نشود وضعیت اقتصادی خود را در اختیار نظام سلطه قرار نمیدهیم؛ برای مقامات نظام سلطه فرش قرمز پهن نمیکنیم، و علاوه بر این اجازه نفوذ اندیشه غربگرا به باورهای جامعه را نمیدهیم.

وی در پایان از همه مسئولان کشور درخواست کرد همانگونه که رهبر انقلاب فرمودند با روحیه و ادبیات انقلابی که شایسته شأن ملت ایرن است رفتار و گفتار خود را با دشمنان تنظیم کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار