مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد:

هدف از ارائه درس آشنایی با دفاع مقدس انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان است

سرهنگ «آسمند» گفت: درس آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان به‌ویژه طلاب که خود مبلغ این فرهنگ هستند، تأثیر بسزایی دارد.
کد خبر: ۵۲۳۰۸۸
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۲ - 17May 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، نشست مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد با مدیر حوزه‌های علمیه خواهران استان، معاون آموزش حوزه‌های علمیه برادران و رئیس و معاون آموزش حوزه علمیه شهر یاسوج امروز با دستورکار «ارائه درس آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس» در محل حوزه علمیه علی ابن موسی الرضا (ع) شهر یاسوج برگزار شد.

سرهنگ «امیرعباس آسمند» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد در این نشست اظهار داشت: حوزه‌های علمیه استان به‌ویژه حوزه علمیه یاسوج و حوزه علمیه خواهران استان، همواره نسبت به اجرای برنامه‌های فرهنگی حوزه ایثار و شهادت به‌ویژه یادواره‌ها و جلسات خاطره‌گویی در مناسبت‌های مختلف اهتمام داشته‌اند که جای تقدیر دارد.

وی با اشاره به اهمیت ارائه درس آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس در حوزه‌های علمیه، افزود: این درس در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان به‌ویژه طلاب که خود مبلغ این فرهنگ هستند، تأثیر بسزایی دارد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد گفت: امیدواریم مرکز حوزه علمیه کشور با فراهم کردن زیرساخت‌ها و قرار دادن این درس در بین دروس حوزه، بیش از پیش در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گام بردارد.

آسمند خاطرنشان کرد: دو واحد درسی آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس هم‌اکنون در بیشتر دانشگاه‌های استان تدریس می‌شود و شاهد استقبال خوب دانشجویان از این دو واحد درسی هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار