فرستاده ویژه سازمان ملل:

سازمان ملل به دنبال تمدید آتش‌بس در یمن است

«هانس گروندبرگ» بدون اشاره به سلسله تجاوزات عربستان سعودی در این کشور، در اظهاراتی عجیب گفت: برای تمدید آتش بس در یمن تلاش می‌کنیم.
کد خبر: ۵۲۳۱۶۷
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۳ - 18May 2022

سازمان ملل به دنبال تمدید آتش‌بس در یمن استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از المسیره، «هانس گروندبرگ» فرستاده ویژه سازمان ملل متحد در امور یمن سخنانی را در خصوص آخرین تحولات این کشور مطرح کرد و بدون اشاره به تداوم سلسله تجاوزات متجاوزان سعودی علیه یمن مدعی تلاش برای تمدید آتش بس شد.

فرستاده ویژه سازمان ملل متحد در این خصوص اظهار داشت: ما تلاش می‌کنیم از چالش‌های پیش روی در یمن عبور کنیم. این شخصیت انگلیسی در سخنان خود هیچ اشاره‌ای به نقض مکرر آتش بس توسط ائتلاف متجاوز سعودی نکرد.

اظهارات گروندبرگ در رابطه با آتش بس در یمن درحالی مطرح می‌شود که پیشتر «علی القحوم» عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن در گفت‌وگو با وبگاه العهد به عربستان سعودی درباره ادامه نقض آتش‌بس هشدار داده بود.

وی تاکید کرد: نیرو‌های مسلح یمن در برابر این تجاوزات هرگز دست بسته باقی نخواهند ماند و در پاسخ به نقض مکرر آتش بس از سوی عربستان گزینه‌های بسیاری را در اختیار دارند.

القحوم در پایان تصریح کرد: نیرو‌های مسلح یمن نوعی سلاح راهبردی را ساخته‌اند که در صورت ادامه تجاوزات امکان استفاده از آن علیه عربستان سعودی وجود دارد.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار