فتح خرمشهر؛ فتح خون/ مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس ‌سمنان خبر داد؛

برگزاری صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در مرکز فرهنگی دفاع مقدس سمنان

«سلامی» گفت: صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح استان سمنان با حضور امیر سرتیپ «احمدرضا پوردستان» سوم خرداد در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان سمنان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۵۲۳۱۶۹
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۴ - 18May 2022

سرهنگ پاسدار «محمدحسن سلامی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در سمنان اظهار داشت: آزادسازی خرمشهر به یاد ماندنی‌ترین واقعه تاریخ انقلاب اسلامی و نقطه عطفی در دوران دفاع مقدس است که همه ما به این پیروزی بزرگ افتخار می‌کنیم.

سلامی ادامه داد: آزادسازی خرمشهر نمونه‌ای بارز از قدرت وحدت و همبستگی و انسجام مردمان سراسر ایران است که در این راه از پیر و جوان با یکدلی برای رهایی خرمشهر شتافتند و به ندای امام خمینی (ره) لبیک گفتند و جمله تاریخی «خرمشهر را خدا آزاد کرد» بهترین تعبیر امام خمینی (ره) برای موفقیت بزرگ آزاد سازی خرمشهر بود که به اثرگذارترین شکل ممکن، عمق تعلق رزمندگان ایران اسلامی به پشتیبانی پروردگار عالم را بیان کرد.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سمنان ادامه داد: همزمان با حماسه سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح استان سمنان با حضور امیر سرتیپ «احمد رضا پوردستان» رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران و فرماندهان نظامی و انتظامی استان، جمعی از مسئولین و مدیران دستگاه‌های اجرایی، رزمندگان و خانواده شهدا ساعت ۸ صبح روز سه‌شنبه سوم خرداد در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان سمنان به میزبانی قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸ ذوالفقار برگزار خواهد شد.

وی گفت: امروزه سپاه پاسداران به عنوان یک نیروی الهی و ارتش قهرمان به عنوان یک ارتش ولایی و نیروی انتظامی در عرصه امنیت، اسوه نیرو‌های مسلح کشور‌های دیگر قرار گرفته است و برگه‌های زرینی از افتخار را در پرونده خود دارند.

سلامی با بیان این که توانایی و اقتدار نیرو‌های مسلح مرهون انقلاب اسلامی و آرمان‌های متعالی امام راحل و تدبیر و دوراندیشی فرماندهی معظم کل قوا است، گفت: نیرو‌های ما نه در شعار بلکه در عمل نشان دادند که هوشیاری، بصیرت، آگاهی و اقتدار آن‌ها مثال زدنی است و امروز نیرو‌های ما از استقلال برخوردارند و هیچکس نمی‌گوید ارتش و نیرو‌های مسلح ما، وابسته به کدام نیروی مسلح قدرت جهانی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار