مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری:

تولیدات مشترک حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و حوزه هنری بیشتر خواهد شد

منوچهر ذوالفقاری در دیدار با رییس حوزه هنری چهارمحال وبختیاری با بیان اینکه روابط فرهنگی و کاری حوزه هنری و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تا کنون خوب بوده است، گفت: تولیدات مشترک این دو سازمان در سال جاری بیشتر خواهد شد.
کد خبر: ۵۲۳۲۸۶
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۷ - 18May 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شهرکرد، «منوچهر ذوالفقاری» مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری ضمن تبریک انتصاب رئیس حوزه هنری استان و ارزوی موفقیت برای ایشان اظهار داشت: حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری سالانه بیش از ۶۰ عنوان کتاب در موضوعات دفاع مقدس، ایثار و شهادت تولید می‌کند؛ که با همکاری بیشتر بین دستگاهی می‌توانیم آثار بسیار بیشتر و با کیفیت مطلوب‌تری تولید کنیم.

ذوالفقاری گفت: حوزه هنری در تولیدات آثار ادبیات پایداری بسیار خوب عمل کرده و آثار با کیفیت و خوبی تولید کرده که با همکاری بیشتر با حفظ آثار استان می‌توانیم آثار را تولید کنیم که در کشور نیز دیده شود و مورد توجه حضرت آقا نیز قرار بگیرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس افزود: این اداره کل به غیر از بخش کتاب در تولید آثار هنری، چون فیلم، تئاتر و ... نیز فعالیت دارد که میتوانیم همچون گذشته برگزاری کارگاه‌های آموزشی و تولید اثر با موضوعات دفاع مقدس را نیز در این بخش‌ها در دستور کار مشترک قرار دهیم.

رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری نیز ضمن تقدیر و تشکر از میهمانان حاضر گفت: حوزه هنری در این دوره مدیریتی خود اصل را همکاری مشترک با سازمان‌های مختلف استان گذاشته است و از هرگونه همکاری در زمینه‌های مختلف با آغوش باز پذیرایی میکند.

احسان قائدی افزود: استان چهارمحال و بختیاری در زمینه دفاع مقدس از سرمایه‌های بسیار گرانبهایی برخوردار است که باید هر چه زوتر این نخبگان ایثار و شهامت و شهادت استان به نسل جدید معرفی شوند و این مستلزم آن است که همه سازمان‌های دست در دست هم این مهم را تحقق ببخشند.

قائدی اظهار داشت: یکی از وظایف اصلی حوزه هنری توجه و پرداختن به ادبیات پایداری و تاریخ شفاهی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است و همین الان سه اثر آماده تولید در حوزه هنری با کیفیت بسیار خوب است که در گام اول به صورت مشترک با اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس میتوانیم به صورت مشترک تولید کنیم.

رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری افزود: تفاهم نامه همکاری مشترک در زمینه‌های مختلف هنری به زودی از سوی حوزه هنری آماده خواهد شد و در اولین فرصت فصل مشترک همکاری‌های حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و حوزه هنری آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار