فرمانده سپاه قدس گیلان:

یکی از راه‌های موفقیت در نظام اسلامی توجه به مبحث مهدویت است

سردار «عبدالله‌پور» با بیان اینکه دهه نودی‌ها در جمهوری اسلامی سربازان آقا امام زمان (عج) هستند، گفت: یکی از راه‌های موفقیت در نظام اسلامی توجه به مبحث مهدویت است که سرود سلام فرمانده به خوبی به آن عمل کرد.
کد خبر: ۵۲۳۳۴۸
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۴ - 18May 2022

یکی از راه‌های موفقیت در نظام اسلامی توجه به مبحث مهدویت است

به گزارش دفاع‌پرس از رشت، سردار «محمد عبدالله‌پور» فرمانده سپاه قدس گیلان عصر امروز در حاشیه اجرای سرود سلام فرمانده در جمع خبرنگاران با بیان اینکه نوجوانان و جوانان آینده سازان نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، اظهار داشت: جوانان و نوجوانان یکی از سرمایه‌های ایران اسلامی بوده و باید از ظرفیت این افراد در عرصه‌های مختلف استفاده کرد، زیرا آینده نظام مقدس جمهوری اسلامی به دست این افراد ساخته می‌شود.

فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر لزوم توجه به پیوست فرهنگی در انجام بسیاری از امور توسط مسئولان، تصریح کرد: سرود سلام فرمانده نشان داد که سرشت جوانان و نوجوانان این مرز و بوم با دین و شهدا پیوند خورده و هیچ قدرتی نمی‌تواند این پیوند را از بین ببرد.

وی انجام کار جهادی نیازمند صبر و استقامت دانست و افزود: برای ساخت سرود سلام فرمانده تلاش‌های شبانه‌روزی بسیار زیادی صورت پذیرفت که نمونه بارز آن جمع آوری بیش از ۳۰۰ نوجوان دهه نودی در گیلان و کشور بوده است.

سردار عبدالله پور با اشاره به برنامه استکبار به منظور نفوذ فرهنگی در کشور خاطرنشان کرد: استکبار سعی دارد فرهنگ را در جامعه از بین ببرد، ولی انجام کار‌هایی مثل سلام فرمانده منجر به نا امیدی استکبار شده است.

وی با بیان اینکه دهه نودی‌ها در جمهوری اسلامی سربازان آقا امام زمان (عج) هستند، متذکر شد: یکی از راه‌های موفقیت در نظام اسلامی توجه به مبحث مهدویت است که سرود سلام فرمانده به خوبی به آن عمل کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار