معاون اول قوه قضاییه:

هیچ جایگاهی برای دفاع از ترور سردار سلیمانی وجود ندارد

حجت‌الاسلام مصدق گفت: حقوقدانان عالم ترور سردار سلیمانی را بررسی کردند و از دیدگاه حقوق بین‌الملل تاکنون نتوانسته‌اند جایگاه دفاعی برای ترور سردار سلیمانی پیدا کنند و ما از حقوقدانان منصف تقاضا داریم این مسئله را با صدای بلند اعلام کنند.
کد خبر: ۵۲۳۴۰۱
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰ - 19May 2022

هیچ جایگاهی برای دفاع از ترور سردار سلیمانی وجود ندارد/ رضایت مردم اصل حرکت جهادی قوه قضاییه

به گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «محمد مصدق» معاون اول قوه قضاییه امروز (پنج‌شنبه) در آیین تکریم و معارفه رئیس کل دادگستری استان کرمان، اظهار داشت: کرمان پهناورترین استان کشور و با ویژگی‌های خاص خودش است و مردم این استان متدین، انقلابی و مدیران نیز جهادی هستند.

وی بیان کرد: استان کرمان بیش از پنج هزار شهید در راه خدا تقدیم کرده است و شهید سردار سلیمانی و شهید باهنر از شهدای شاخص هستند و حق این استان است که مدیران و کارگزاران بیش از پیش در مسیر خدمت به این مردم عزیز تلاش کنند.

معاون اول قوه قضاییه در ادامه به پرونده ترور شهید سلیمانی پرداخت و گفت: حقوقدانان عالم ترور سردار سلیمانی را بررسی کردند و از دیدگاه حقوق بین‌الملل تاکنون نتوانسته‌اند جایگاه دفاعی برای ترور سردار سلیمانی پیدا کنند و ما از حقوقدانان منصف تقاضا داریم این مسئله را با صدای بلند اعلام کنند.

حجت‌الاسلام مصدق سپس با قدردانی از زحمات «موحد» رئیس کل سابق دادگستری استان کرمان عنوان کرد: وی حدود هشت سال در استان با افتخار خدمت کرده است و از اوایل سال گذشته اصرار داشت تا مدیریتش در استان پایان پذیرد و در جای دیگری خدمت کند؛ اما اولویت ما این نبود که این اتفاق بیفتد که با توجه به جابه‌جایی‌ها در ستاد قوه قضاییه نیاز به حضور وی پیدا کردیم و از خدمات جهادی موحد قدردانی می‌کنم.

وی عنوان کرد: حجت‌الاسلام «»رئیس کل جدید دادگستری استان کرمان از مدیران موفق دادگستری‌ است و خراسان جنوبی در شاخص‌های مختلف جزو برترین‌هاست و به‌همین علت به عنوان جایگزین موحد قرار گرفته است.

حجت‌الاسلام مصدق خاطرنشان کرد: مردم نسبت به گذشته انتظار، اقبال و تشویق نسبت به قوه قضاییه دارند و امروز رضایتمندی مردم محور حرکت جهادی قوه قضاییه است و باید در مسیری حرکت کنیم که مردم راضی باشند.

وی گفت: امروز با کثرت پرونده در دستگاه قضایی مواجه هستیم و وضعیت بودجه ما برای ۶۰ هزار همکار قضایی و اداری پاسخگو نیست و امیدواریم با برنامه جدیدی که در قوه قضاییه تعریف و عملیاتی کرده‌ایم، بتوانیم موجب رضایتمندی مردم شویم.

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار