فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان:

بسیاری از مشکلات با تقویت بخش فرهنگی قابل حل است

سردار شاهوارپور گفت: باید به موضوع فرهنگ بیش از پیش پرداخته شود، بسیاری از مشکلات با تقویت بخش فرهنگی قابل حل است.
کد خبر: ۵۲۳۵۱۵
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۸ - 19May 2022

بسیاری از مشکلات با تقویت بخش فرهنگی قابل حل استبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، پانزدهمین گردهمایی شبکه جوانان رضوی استان خوزستان به مناسبت دهه کرامت امروز در سرسرای شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در اهواز برگزار شد.

سردار «حسن شاهوار پور» فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان در این گردهمایی با بیان اینکه امروز در کشور نیاز به کار فرهنگی داریم، اظهار داشت: باید به موضوع فرهنگ بیش از پیش پرداخته شود، بسیاری از مشکلات با تقویت بخش فرهنگی قابل حل است.

وی افزود: در طول سال مناسبت های زیادی وجود دارد که می‌توان با برگزاری برنامه های متنوع، فرهنگ سازی در حوزه دین و اخلاق را انجام داد، اگر فرهنگ ولایتمداری را توسعه دهیم بسیاری از مشکلات در استان خوزستان حل می شود.

سردار شاهوارپور گفت: امام هشتم و خواهر گرامی ایشان برای کشور ما برکات زیادی دارند و  مانند چشمه جوشان خیر و برکت برای ایران هستند.

فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان ادامه داد: دشمنان بسیار تلاش کردند که آثار وجودی امام هشتم را در منطقه از بین ببرند اما خداوند می خواهد که همچنان آثار این بزرگواران در کشور و منطقه ماندگار باشد.

وی ادامه داد: بسیاری از مردم توفیق ندارند که به زیارت امام رضا(ع) بروند اما اعضای کانون های رضوی این شرایط را برای آن ها فراهم می کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار