مدیرکل امور ورزشی و اردویی بنیاد شهید خبر داد؛

برگزاری اردوی جانبازان کانادین کشور به مشهد مقدس/ عضویت ۲۲۰ جانباز در انجمن جانبازان کانادین

حسینی در اختتامیه همایش اردوی سیاحتی، زیارتی و درمانی جانبازان کانادین گفت: تاکنون ۲۲۰ جانباز کانادین در انجمن جانبازان کانادین کشور عضو شده‌اند که دو نوبت اردو ویژه این عزیزان و خانواده‌های آنان در مشهد مقدس برگزار شده است.
کد خبر: ۵۲۳۵۹۲
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۰ - 20May 2022

برگزاری اردوی سیاحتی، زیارتی و درمانی جانبازان کانادین کشور به مشهد مقدس/ عضویت ۲۲۰ جانباز در انجمن جانبازان کانادینبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «سید مستجاد حسینی» مدیرکل امور ورزشی و اردویی بنیاد شهید در اختتامیه همایش اردوی سیاحتی، زیارتی و درمانی جانبازان کانادین که در جوار بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) برگزار شد، ضمن ادای احترام به مقام جانبازان شهید اظهار داشت: یکی از برنامه‌هایی که بنیاد شهید و امور ایثارگران برای جانبازان دارد، برگزاری اردو است که با چند هدف انجام می‌شود.

مدیرکل امور ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: ارتقای سطح نشاط و شادابی، اجرای طرح پایش سلامت توسط پزشک عمومی و سه پزشک متخصص داخلی، ارتوپدی، روان پزشکی و کارشناس ارتز و پروتز و مشاوره از اهداف و برنامه‌های این اردو است.

وی ادامه داد: در راستای تکریم ایثارگران، اردوی ویژه جانبازان کانادین و خانواده آنان در دو نوبت برگزار شده است، که نوبت اول آن ۲۰ الی ۲۳ اردیبهشت و نوبت دوم ۲۷ تا ۳۰ اردیبهشت در حال برگزاری است.

وی تصریح کرد: در نوبت اول این اردوی سه روزه ۴۳ جانباز کانادین و در نوبت دوم، ۸۰ جانباز کانادین از سراسر کشور حضور داشتند.

حسینی خاطرنشان کرد: تاکنون ۲۲۰ جانباز کانادین در انجمن جانبازان کانادین عضو شده‌اند، که برنامه‌های فرهنگی، درمانی و اجتماعی مختلفی برای این عزیزان در طول سال همانند سایر جانبازان برگزار می‌شود.

مدیرکل امور ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: در حال حاضر هشت بانوی جانباز ۷۰ درصد در انجمن جانبازان کانادین عضو هستند که دو جانباز از کردستان، دو جانباز از خوزستان، دو جانباز از البرز و دو جانباز از اصفهان و ایلام هستند.
وی در پایان گفت: جانبازان کانادین، جانبازان ۷۰ درصدی هستند که یک پای آنان از ناحیه لگن قطع شده و مشکلات عدیده‌ای را تحمل می‌کنند و امیدواریم این برنامه اردویی بتواند رضایت جانبازان و خانواده‌های آنان را تامین کند، هر چند هیچ فعالیتی جبران فداکاری این عزیزان را نخواهد کرد.

در این مراسم که صدیقه خدیوی سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی، حشمت الله روستا رئیس انجمن جانبازان کانادین کشور و سرهنگ محمدی مسئول ایثارگران نیروی انتظامی نیز حضور داشتند، از جانبازان ۷۰ درصد کانادین «ناهید زهیری» از آبادان و «مژده پور حسینی» از دزفول و همچنین همسران جانباز شهید «فاطمه کاظمی» همسر شهید «امیری» از کرمان، «زهرا صدیقی» همسر «حسنعلی طاهری» از اصفهان و «هما جمال‌پور» همسر شهید «رضا علیزاده» از خوزستان با اهدای لوح سپاس تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها