فتح خرمشهر؛ فتح خون/ امام جمعه صالح‌آباد:

فتح خرمشهر یکی از بزرگ‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است

حجت‌الاسلام «افتخاری» عملیات آزادسازی خرمشهر را یکی از بزرگ‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی خواند و گفت: اعتقادات رزمندگان در فتح خرمشهر بسیار اثرگذار بود.
کد خبر: ۵۲۳۶۲۳
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۸ - 20May 2022

فتح خرمشهر یکی از بزرگ‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، حجت‌الاسلام «حمید افتخاری» امام جمعه صالح‌آباد در خطبه‌های این هفته این شهر اظهار داشت: سیاست اصلاح اقتصادی در دولت با بهره‌گیری از تجارب گذشتگان و استفاده از نبوغ نخبگان در حال اجراست و  دولت سیزدهم سعی دارد این اصلاحات را با کمترین تبعات عملی کند.

وی  تأکید کرد: لازم است دولت با بهره‌گیری از نظر مردم راه خود را ادامه دهد و در طول این مسیر که طاقت‌فرسا و سنگین است و باعث عصبانیت دشمنان نظام شده است  امیدواریم با حمایت مردم موفقیت در برداشته باشد.

حجت‌الاسلام افتخاری با اشاره به انتخابات مجلس لبنان بیان داشت: پیروزی نسبی حزب‌الله در انتخابات مجلس لبنان امیدبخش است.

وی در ادامه با اشاره به هفته ملی جمعیت عواقب کاهش جمعیت را برشمرد و آمارهای هولناک کاهش جمعیت در دنیا را بیان داشت و افزود: متأسفانه ایران در حال حاضر ششمین کشوری است که با سرعت به سمت سالمند شدن پیش می‌رود و هنگامی‌که کشور به سمت سالمند شدن برود فرهنگ، آداب و سنن، نیروی دفاعی، هویت و دیگر چیزها به دست فراموشی سپرده می‌شود.

خطیب نماز جمعه صالح‌آباد  تصریح کرد: هرچه جمعیت بیشتر باشد نخبگان و دانشمندان و اثرگذاران جامعه هم بیشتر می‌شوند و کشور به سمت پیشرفت و ترقی گام برمی‌دارد.

حجت‌الاسلام افتخاری متذکر شد: لذا زوج‌های جوان به فرزندآوری توجه داشته باشند و بدانند‌ خداوند در قرآن کریم قول ازدیاد روزی و هزینه‌های فرزندان را داده است.

وی عملیات آزادسازی خرمشهر را یکی از بزرگ‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی خواند و متذکر شد: اعتقادات رزمندگان در فتح خرمشهر بسیار اثرگذار بود و رهبر انقلاب نیز فرموده‌اند، فرزندان من آینده و تاریخ مال شماست و شما باید ان را محفوظ نگه ‌دارید، که خرمشهرها در پیش است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار