امام جمعه فسا:

دولت با اجرای صحیح طرح یارانه‌ها امید مردم را احیا کند

حجت الاسلام «حسین جمالی‌زاده » گفت: دولت باید با اجرای صحیح طرح یارانه‌ها و کمک گرفتن از مشورت کارشناسان، مردم را به آینده امیدوار کند.
کد خبر: ۵۲۳۶۲۸
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۶ - 20May 2022

به گزارش دفاع‌پرس از فارس، حجت‌الاسلام «حسین جمالی‌زاده » امام جمعه شهرستان فسا در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان ابتدا با اشاره به اینکه دولت مردمی و انقلابی می‌تواند با عملکرد خود مردم را به اصلاح اقتصادی امیدوار کند اظهار داشت: این فرصتی ویژه است که میتوان با اصلاح و جراحی اقتصادی و با بهره‌گرفتن از نظرات متخصصین امر در کمال صداقت مردم را به اجرای این طرح و آینده امیدوار کرد.

امام جمعه فسا با بیان اینکه تنها چیزی که در شرایط فعلی میتواند این طرح را به شکست بینجامد و مردم را دلزده کند استفاده از افراد غیرمتخصص و فرصت‌طلب است افزود: البته مردم فهیم ما مثل همیشه با صبوری فرصت کافی به مسوولین میدهند.

امام جمعه فسا افزود: هدف اصلی این طرح ایجاد اصلاحات اساسی در اقتصاد، جلوگیری از هدررفت منابع ملی، تقویت اشتغال و تولید و در نهایت ایجاد رفاه است و دولت زحمتکش نیز با هم‌اندیشی و تلاش باید این طرح را با موفقیت به سرانجام برساند و امید را در مردم تقویت کند.

خطیب جمعه فسا در پایان از منقدین و نخبگان خواست با انصاف و از سر خیرخواهی و دلسوزی و بدون جنجال و حاشیه با نقدهای کارشناسی دولت را در اجرای این طرح یاری دهند و  دیگر قوا و رسانه‌ها و دستگاه‌های نظارتی نیز با کمک به اجرای صحیح این طرح و مقابله با گرانفروشان و احتکارکنندگان، دشمن را در اجرای توطئه‌هایش به ویژه التهاب‌آفرینی در جامعه، ناامید و ناکام کنند.

انتهای پیام/س

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار