رئیس مرکز مطالعات و تحقیقات نیروی پدافند هوایی:

نیروی پدافند هوایی ارتش در لبه فناوری حرکت می‌کند

امیر سرتیپ دوم «سلطانیان» گفت: نیروی پدافند هوایی ارتش با استفاده از دانش بومی در لبه فناوری حرکت می‌کند و امنیت پایداری را در آسمان کشور جمهوری اسلامی ایران به ارمغان آورده است.
کد خبر: ۵۲۳۸۰۶
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۵ - 21May 2022

امیر سلطانیانبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ دوم «جواد سلطانیان» رئیس مرکز مطالعات، تحقیقات و تدوین آیین‌نامه‌های رزمی در افتتاحیه مرکز رصد و پایش فیبر نوری در دانشگاه مازندان که با حضور استادان، دانشجویان و برخی پژوهشگران کشوری و لشکری برگزار شد، اظهار داشت: لازم است که سرعت تحولات سیاسی، نظامی و فناورانه در رویداد‌های اخیر با رویکرد ارتقای منافع ملی مورد رصد و پایش مراکز علمی و تحقیقاتی کشور قرار گیرد.

وی با بیان اینکه نیروی پدافند هوایی ارتش همواره خود را در کنار دانشگاه‌ها و پژوهشگران می‌داند و از ایده‌ها و طرح‌های آنان، استقبال می‌کند، گفت: تعامل و همکاری خطیر پدافند هوایی ارتش با دانشگاه‌ها و مراکز علمی و پژوهشی روندی مطلوب، رو به جلو و چشمگیر دارد.

امیر سلطانیان در پایان خاطرنشان کرد: امروز نیروی پدافند هوایی ارتش به‌عنوان خط مقدم دفاع از حیثیت، موجودیت و آبروی کشور با استفاده از دانش بومی و تجهیزات فناورانه در لبه فناوری حرکت می‌کند و امنیت پایداری را در آسمان کشور جمهوری اسلامی ایران به ارمغان آورده است.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها