فتح خرمشهر؛ فتح خون/ جانشین تیپ ۱۷۷ شهید نصر اصفهانی:

عملیات «الی بیت‌المقدس» نماد وحدت نیروهای مسلح بود

سرهنگ «داوودی‌کیا» گفت: حماسه‌ای که نیروهای مسلح در عملیات الی بیت‌المقدس خلق کردند، در تاریخ دفاع مقدس به نماد پیوستگی، وحدت و ایثار نیروهای مسلح تبدیل شد.
کد خبر: ۵۲۴۱۳۲
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۸ - 22May 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تربت حیدریه، سرهنگ «محمدرضا داوودی‌کیا» جانشین فرمانده تیپ مستقل پیاده ۱۷۷ متحرک هجومی شهید محمدجعفر نصراصفهانی ارتش جمهوری اسلامی مستقر در تربت‌حیدریه امروز در آئینی در آستانه سالروز حماسه سوم خرداد اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران تمام تحرکات منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای دشمنان را رصد و بر اساس آن آموزش‌ها، تمرین‌ها و رزمایش‌های خود را برنامه‌ریزی می‌کند.

وی تصریح کرد: برقراری امنیت و دفاع از سرحدات جمهوری اسلامی ایران در اختیار نیروهای جان برکف ارتش جمهوری اسلامی است.

داوودی‌کیا افرود: برقراری امنیت پایدار از این جهت است که از ابتدای پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بر سر عهد و پیمانی که با نظام اسلامی بسته‌ایم، ثابت قدم مانده‌ایم و ذره‌ای از آرمان‌های انقلاب اسلامی عدول نخواهیم کرد.

وی در ادامه با اشاره به حماسه سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر که به روز مقامت، ایثار و پیروزی مزین شده، گفت: حماسه‌ای که در سال ۱۳۶۱ نیروهای مسلح خلق کردند، در تاریخ دفاع مقدس به نماد پیوستگی، وحدت و ایثار نیروهای مسلح تبدیل شد.

داوودی‌کیا ابراز داشت: در عملیات پیروزمندانه الی بیت‌المقدس خرمشهر پس از ۵۷۸ روز از دست نیروهای متجاوز باز پس گرفته شد. شهری که نیروهای نظامی ۳۴ روز در مقابل دشمن مقاومت کردند و امیر اسکندری حتی برای آنکه عقبه ارتش عراق نتواند از نیروهای خود در داخل خرمشهر حمایت کند، اقدام به تخریب پل خرمشهر کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار