شهید بهرامی: راه امام حسین (ع) را ادامه دهید

شهید امرالله بهرامی در قسمتی از وصیت‌نامه خود آورده است: «راه امام حسین (ع) را ادامه دهید و همچون حضرت زینب (س) مقاوم باشید و صبور.»
کد خبر: ۵۲۴۴۶۸
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۶ - 24May 2022

شهید بهرامی: راه امام حسین (ع) را ادامه دهید

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «شهید» شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... برگ سبزی، تحفه درویش، تا چه قبول افتد و چه در نظر آید.

وصیت‌نامه شهید امرالله بهرامی

«ای مومنان با کافران جهاد کنید که در زمین فتنه و فسادی نماند و آیین همه دین خدا گردد

با نام خدا و درود و سلام به محضر مقدس امام زمان (عج) و نائب بر حقش امام خمینی و درود و سلام به خانواده‌های محترم شهدا و اسرا و مفقودان و معلولان انقلاب اسلامی.

سفارش می‌کنم راه امام حسین (ع) را ادامه دهید و همچون حضرت زینب (س) مقاوم باشید و صبور، راه این بانوی بزرگ اسلام را ادامه دهید، به یاد خدا باشید و برای پیروزی اسلام تلاش کنید، ما همه از خداییم به سوی او برمی‌گردیم، مرا حلال کنید و برای سربلندی اسلام و مسلمین و طول عمر باعزت برای امام خمینی رهبر بزرگ عالم اسلام دعا کنید.»

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار