شهید بکرائی: پشتیبان روحانیت و سپاه باشید

شهید محمد بکرائی در قسمتی از وصیت‌نامه خود آورده است: «پشتیبان روحانیت و سپاه باشید که این طبقه سربازان حقیقی امام زمان هستند.»
کد خبر: ۵۲۴۸۵۶
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۸ - 25May 2022

شهید بکرائی: پشتیبان روحانیت و سپاه باشید

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «شهید» شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... برگ سبزی، تحفه درویش، تا چه قبول افتد و چه در نظر آید.

وصیت‌نامه شهید محمد بکرائی

«بسم رب الشهداء و الصدیقین

این شهدا حق زیادی بر گردن ما دارند «امام خمینی»؛ و کسانی که در راه خدا کشته می‌شوند مرده نپندارید بلکه ان‌ها زنده اند، ولی شما درک نمی‌کنید، خدایا! حال که در حال حرکت به سوی جبهه کعبه حقانیت آگاهم تو را به یاری می‌طلبم و به تو قسم می‌خورم که همیشه و تا آخرین لحظه عمرم در راه مقدس تو فداکاری کنم و یاری‌ام ده تا بتوانم این وظیفه سنگین آنچنان که شایسته مقام باریتعالی است انجام دهم.

خدایا! تو شاهد باش که من این راه را آگاهانه انتخاب کردم و برای استقرار حکومت تو که همان جمهوری اسلامی است قدم برداشتم و اگر در این راه کشته شوم سعادتی است که از طرف خداوند متعال شامل حالم شده؛ زیرا شهادت انتخابی است آگاهانه و شهید انسانی متعهد و مسئول است که شهادت را بر مبنای ویژگی‌ها و نیاز زمان خویش برای رسیدن به هدف الهی انتخاب می‌کند.

سخنم را با درود بر امام عزیزم با درود بر این پیرجماران که بس سال‌ها زحمات کشید و مصیبت‌های بسیاری تحمل کرد و توانست مستضعفین جهان را رهبری کند و آن‌ها را از زیر یوغ استبداد و استکبار نجات دهد ادامه می‌دهم، درود بر تو‌ای امام! خدایا! من از داخل این سنگر که خون چندین شهیدددر راه تو در آن ریخته عاجزانه سلامت و طول عمر برای رهبرم درخواست می‌کنم، درود بر شهیدان صدر اسلام و شهدای هفتم تیر.

چند کلمه با خانواده‌ام حرف دارم پدر و مادرم! شاید این آخرین سلامی باشد که از فرزندتان به شما می‌رسد پس از درخواست سلامتی و صبر و بردباری از خداوند برای شما چند وصیت دارم پدر و مادرم هنگامی که خبر شهادتم را شنیدید مبادا کوچکترین تزلزلی در ایمان شما ایجاد شود، همچنان استوار باشید تا چشم دشمنان اسلام کور شود، پدر زحمتکشم هنگامی که بین مردم قرار گرفتی چنان سخن از شهادت من کن و افتخار به شهادتم بنما تا دیگر جایی برای شایعه‌پراکنان وجود نداشته باشد؛ و تو مادرم حال که فرزندت به راهی که حسین سرور شهیدان رفت می‌رود چند کلمه با تو حرف دارم تویی که مرا بزرگ کردی و چه رنج‌ها و ناراحتی‌ها که هنگام بزرگ کردنم کشیدی و ندیدی و در این مدت باسختی‌ها و تلخی‌های زندگی ساختی و لی خسته نشدی درود بر تو پیامم را به تو می‌گویم که ماد رعزیزم حلالم کن و پس از شهادت من مبادا اشک بریزی که اگر دشمنان کوچکترین ضعف را از شما بگیرند بزرگترین ضربه را به اسلام و انقلاب وارد می‌کنند.

چنانکه می‌دانید من از آن شما نیستم من فرزند اسلام هستم و باید در راه اسلام بروم، سربازی هستم از سربازان خمینی و مسیر حرکتم خط سرخ حسین است و شما برادر و خواهرانم می‌خواهم صبور و شکیبا و مانند کوه استوار و محکم باشید که سرانجام حق بر باطل پیروز است و منتظر باشید که صاحب اصلی ما خواهد آمد و انتقام خون شهیدان را خواهد گرفت.

درود بر شما ملت قهرمان ایران و از شما می‌خواهم که پشتیبان روحانیت و سپاه باشید که این طبقه سربازان حقیقی امام زمان هستند و شعار همیشگی یادتان نرود و همیشه امام را دعا کنید بر شعار‌های ضد آمریکا و شوروی و اسرائیل خود بیفزاید و این مژده را هم به شما می‌دهم که بزودی کربلا و قدس هم آزاد خواهد شد و به یاری خدا و منجی انسان‌ها انشاءالله.»

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار