فتح خرمشهر؛ فتح خون/ نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان:

آزادسازی خرمشهر خواست خداوند بود

حجت‌الاسلام «محامی» گفت: پیروزی و آزادسازی خرمشهر در برابر دشمنان، خواست و اراده خداوند بود.
کد خبر: ۵۲۴۵۵۰
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۷ - 24May 2022

آزادسازی خرمشهر،خواست خداوند بودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، حجت‌الاسلام والمسلمین «مصطفی محامی» نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در تیپ لشکر ۸۸ زرهی سیستان و بلوچستان، ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدا، اظهارداشت: خرمشهر را خدا آزاد کرد که این برگرفته از آیات قرآنی است. آنچه را که خدا بخواهد تحقق پیدا می کند و آنچه را نخواهد تحقق پیدا نخواهد کرد.

وی افزود: پیروزی و آزادسازی خرمشهر در برابر دشمنان، خواست و اراده خداوند بود.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: ایمان، باور و مجاهدت در راه خدا را با قوت دنبال کنیم تا دست یاری و نصرت خداوند را به همراه داشته باشیم.

حجت‌الاسلام ‌محامی با اشاره به اینکه ایمان خود را با انس به قرآن تقویت کنیم، بیان داشت: خداوند در قرآن افقی روشن را وعده داده است. الگوی ما مبارزان و مجتهدانی است که در مسیر انقلاب اسلامی جان خود را تقدیم کردند و باید دراین مسیر پرافتخار حرکت کنیم.

«احمد امیری افشار» فرمانده لشکر ۸۸ زرهی سیستان و بلوچستان نیز در این مراسم گفت: سوم خرداد به عنوان روز ایثار، پیروزی و مقاومت نامگذاری شده است.

این مسئول افزود: بعد از عملیات گسترده رژیم عراق در ۳۱ شهریور سال ۱۳۵۹ به سرزمین ایران اسلامی، نیروهای مسلح شامل ارتش، سپاه، مرزبانی و انتظامی و در رأس آن بسیج مستضعفان فرمان امام را لبیک گفتند و با همبستگی ضمن متوقف کردن ماشین جنگی دشمن، توانستند آرزوهای پوشالی صدام را در نطفه خفه کنند.

امیری افشار گفت: دفاع جانانه مردم و نیروهای مسلح در عملیات بیت المقدس سبب شد تا خواب استکبار جهانی پریشان شود.

وی با بیان اینکه بعد از عملیات طریق القدس و فتح المبین بخش های وسیعی از خوزستان را از حضور دشمن پاک کردیم، افزود: در عملیات بیت المقدس رزمندگان ما با عبور از رودخانه کارون و تهاجم وسیع در خطوط جبهه جنوب غرب خوزستان، عملیات را آغاز کردند و ۲۳ روز مقاومت منجر شد که در روزهای سوم خرداد به پیروزی برسد.

فرمانده لشکر ۸۸ زرهی سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه آزادی خرمشهر یک نصرت الهی بود، عنوان کرد: این اراده و مشیعت الهی بود که با مجاهدت و یکپارچگی رزمندگان ملت غیور آزادی خرمشهر محقق شد و امروز نماد ایستادگی و مقاومت است.

امیری افشار گفت: ایران ما، ملت بصیر و آگاه هستند که در برابر موج های جدید جنگ رسانه‌ای و ترکیبی که توسط استکبار جهانی به ملت ما تحمیل می شود، مقاومت و ایستادگی میکنند و باید در همه عرصه‌ها بصیرت خود را افزایش دهیم.

وی متذکر شد: نظام سلطه و جبهه ضد انقلاب باید بداند که جمهوری اسلامی با رهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی، همراهی مردم و میراث شهدای گرانقدر همواره بیدار و مقتدر در برابر توطئه‌ها و سنگ اندازی دشمن هستند و در مسیر عدالت و سایه اسلام ناب محمدی گام برخواهند داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار