فتح خرمشهر؛ فتح خون/ رئیس بنیاد شهید در دیدار با جانبازان عملیات «بیت‌المقدس»:

جانبازان با نقش‌آفرینی در دفاع مقدس موجب حفظ کرامت و عزت مردم شدند

قاضی‌زاده هاشمی به مناسبت فرا رسیدن سالروز آزادسازی خرمشهر با جانبازان عملیات بیت‌المقدس دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۵۲۴۶۵۳
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۶ - 24May 2022

/ جانبازان با نقش‌آفرینی در دفاع مقدس موجب حفظ کرامت و عزت مردم شدندبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی» معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شب گذشته (دوشنبه) در دیدار با جانباز «نقی میرزایی» با بیان اینکه جانبازان با نقش‌آفرینی در سال‌های دفاع مقدس موجب حفظ کرامت و عزت مردم شدند، اظهار داشت: ایثارگران با مجاهدت و دلاوری باعث شدند که دشمنان چشم طمع به کشور نداشته باشند و خدا شما جانبازان را برای ایران اسلامی حفظ کند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن قدردانی از همسر جانباز گفت: موفقیت شما و فرزندان شما لطف الهی است و خوشبختانه شما همسران جانبازان در دفاع از کشور و حفظ زندگی موفق بوده‌اید.

قاضی‌زاده هاشمی بابیان اینکه دیدار‌ها در بنیاد شهید و امور ایثارگران باید به صورت مکانیزم و هوشمند باشند، گفت: دیدار‌ها باید طوری باشد که نیاز به مراجعه حضوری ایثارگران نباشد و مسئولان به دیدار خانواده ایثارگران بروند و بدین ترتیب مسائل ایثارگران مرتفع شود.

معاون رئیس جمهور ضمن خرسندی از اعزام جانباز میرزایی به مراسم حج برای این ایثارگر توفیق روزافزون مسألت کرد.

سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در دیدار با جانباز «عبدالعلی آزوری» از تکاوران ارتش وضعیت سلامت این جانباز که دارای ترکش در دهلیز قلب است را مورد بررسی قرار داد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه از صبر و زحمات همسر این جانباز تقدیر و وضعیت اشتغال فرزندان این جانباز را پیگیری کرد.

وی همچنین به دیدار «جعفر خلفی» از جانبازان ارتش رفت و در این دیدار گفت: مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران باید در مناسبت‌های مختلف با ایثارگران عزیز دیدار کرده و جویای وضعیت این عزیزان باشند.

خانواده این جانبازان در دیدار با رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تقاضای دیدار با مقام معظم رهبری را مطرح کردند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در این دیدار‌ها که سمیه گنجی، مشاور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در امور بانوان و خانواده نیز حضور داشت با اهدای لوح تقدیر از خانواده جانبازان تقدیر کرد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار