فتح خرمشهر؛ فتح خون/ استاندار قزوین:

حماسه سوم خرداد حاوی گفتمان ارزشمند تاریخی است

«علایی» گفت: حماسه سوم خرداد حاوی پیامی مهم و گفتمان ارزشمند تاریخی است و همه نیروهای مسلح و بسیجی مدافع کشور در این روز، یک پیام را به تاریخ مخابره کردند که وقتی اداره یک کشور و حکومت به دست مردم سپرده شود، یک وجب از خاک جغرافیایی آن به دست دشمنان نخواهد افتاد.
کد خبر: ۵۲۴۷۱۱
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۲ - 24May 2022

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان قزوین برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، آیین گرامیداشت چهلمین سالروز آزادسازی خرمشهر، امروز (سه‌شنبه) با حضور «محمد مهدی اعلایی» استاندار قزوین، سردار «رستمعلی رفیعی آتانی» فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج)، امیر سرتیپ دوم ستاد «حسین محمدشفیعی» فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی، سردار «علی ابراهیمی» فرمانده انتظامی استان، سردار «مهرداد افروزی» فرمانده تیپ ۸۲ صاحب‌الامر (عج)، سرهنگ پاسدار «محمد امیری مقدم» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان و جمعی دیگر از مدیران و مسئولین، در تیپ ۱۱۶ شهید صفوی ارتش برگزار شد.

استاندار قزوین در این مراسم اظهار داشت: حماسه سوم خرداد حاوی پیامی مهم و گفتمان ارزشمند تاریخی است و همه نیروهای مسلح و بسیجی مدافع کشور در این روز، یک پیام را به تاریخ مخابره کردند که وقتی اداره یک کشور و حکومت به دست مردم سپرده شود، یک وجب از خاک جغرافیایی آن به دست دشمنان نخواهد افتاد.

فرمانده قرارگاه لشکر ۱۶ زرهی قزوین نیز در این مراسم گفت: عملیات بیت‌المقدس در واقع مصداق واقعی و ارزشمند یکی از بزرگترین عملیات‌های دوران دفاع مقدس بود که با وحدت فرماندهان ارتش، سپاه، نیروهای نظامی، جهاد سازندگی، بسیج و آحاد مردم جامعه، موجب آزادسازی خرمشهر از دست رژیم بعثی عراق شود.

به گفته وی، اگر این هماهنگی و وحدت بین نیروهای مسلح نبود، عملیات بزرگ بیت‌المقدس به پیروزی نمی‌رسید.

اجرای آهنگ «مدال افتخار»، تولید مشترک اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین و قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی، از دیگر بخش‌های این مراسم بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار