فتح خرمشهر؛ فتح خون/ یکی از فرماندهان دفاع مقدس:

مقاومت خرمشهر موجب حفظ خوزستان شد

«کوهستانی» با بیان اینکه عملیات بیت المقدس تنها عملیاتی بود که هم ما و هم دشمن می‌دانست هدف و مقصدمان کجاست، گفت: مقاومت خرمشهر موجب حفظ خوزستان شد
کد خبر: ۵۲۴۷۴۵
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۲ - 24May 2022

مقاومت خرمشهر موجب حفظ خوزستان شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «احمد کوهستانی» یکی از فرماندهان دفاع مقدس امروز در مراسم گرامیداشت سوم خرداد در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران اظهار داشت: با مطالعه تاریخ مشاهده می‌کنیم که خرمشهر برای حاکمان و دولتمردان اهمیت داشت بعد از انقلاب ۳۴ روز مقاومت شد تا خرمشهر بماند.

وی با بیان اینکه مقاومت خرمشهر موجب حفظ خوزستان شد، گفت: تجهیزات و تسلیحات نداشتیم با مهمات غنیمت گرفته شده از عملیات فتح المبین نیرو‌ها را مسلح و عملیات بزرگ الی بیت المقدس را آغاز کردیم.

این فرمانده دفاع مقدس با بیان اینکه ۲۴ روز عملیات در گرمای جنوب و عملیات بیت المقدس دو تیپ نور و بیت المقدس وارد عمل شدند، ادامه داد: هماهنگی نیروی هوایی ارتش، پدافند زرهی، توپخانه قوی کنار بسیجیان جواب داد تا شهر فتح شود.

کوهستانی اضافه کرد: در جبهه دفاع مقدس همه یکرنگ و یکدست بودند با ایمان کامل به فکر هم بودند و به یکدیگر روحیه می‌دادند.

وی خاطرنشان کرد: عملیات بیت المقدس تنها عملیاتی بود که هم ما و هم دشمن می‌دانست هدف و مقصدمان کجاست و در این عملیات ۱۹هزار و ۵۰۰ اسیر از ۳۴ کشور داشتیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار