فتح خرمشهر؛ فتح خون/ استاندار مازندران:

عملیات بیت المقدس تضمین استمرار حرکت انقلاب اسلامی شد

«حسینی پور» با بیان اینکه نبرد خونین بیت المقدس یکی از استراتژیک‌ترین عملیاتی‌های رزمندگان اسلام در تاریخ معاصر علیه سپاه کفر بوده است، گفت: این عملیات تضمین استمرار حرکت انقلاب اسلامی شد.
کد خبر: ۵۲۴۸۴۱
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۰ - 25May 2022

عملیات بیت المقدس تضمین استمرار حرکت انقلاب اسلامی شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «سید محمود حسینی پور» استاندار مازندران امشب در مراسم تشییع شهدای گمنام که با حضور فرماندهان و سرداران دوران دفاع مقدس همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر در قرارگاه لشکر عملیاتی ۲۵کربلا برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و نام ۱۰هزار و ۴۰۰شهید دوران دفاع مقدس و شهدای عملیات بیت المقدس که به فتح خرمشهر منتهی شد، اظهار داشت: رزمندگان و فرماندهان لشکر ۲۵کربلا پیروزی‌های متعددی در جنگ تحمیلی و دفاع از حرم رقم زدند.

استاندار مازندران قریب به ۲۸۸ شهید در عملیات بیت المقدس استان مازندران تقدیم انقلاب اسلامی کرد، افزود: ۱۴۸جانباز سرافراز نیز یادگار عملیات بیت المقدس هستند و روز‌های بسیار سختی را برخی از این جانبازان در حال سپری کردن هستند.

وی با بیان اینکه خوانش مقاومت مردم ایران اسلامی به ویژه در ۴دهه اخیر درس آموز و الهام بخش است، گفت: دوران دفاع مقدس برای صیانت از دین اسلام و کیان ایران اسلامی، چون خورشیدی درخشان می‌درخشد.

حسینی پور به جایگاه دفاع مقدس بین ملت ایران اسلامی و دیگر ملت‌های آزادیخواه اشاره کرد و ادامه داد: جانبازی و معامله با خدا و گذشتن از گرانبهاترین گوهر زندگی از جمله خصایص دفع مقدس بوده است.

وی از عملیات بیت المقدس به عنوان شاخص‌ترین عملیات‌های جنگ‌های دوران معاصر شناخته شده است، گفت: این عملیات تاریخ اسلام را در دنیا تصویر کرد.

حسینی پور با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس ایران اسلامی در داخل و خارج با فعالیت‌های گروه‌ها و جریان‌های ضدانقلاب مواجه بوده ایم حتی رئیس جمهور وقت نفوذی دشمن بود، افزود: بنی صدر خائن با محوریتی که بر ارتش داشت شرایط را برای رزمندگان ما تنگ کرده بود.

وی با بیان اینکه سپاه و ارتشیان وفادار به انقلاب با رهبری امام راحل عملیات بیت المقدس را رقم زدند، گفت: اگر فتوحات عملیات بیت المقدس نبود امروز شاهد تداوم و بقای انقلاب نبودیم.

حسینی پور با بیان اینکه نبرد خونین بیت المقدس یکی از استراتژیک‌ترین عملیاتی‌های رزمندگان اسلام در تاریخ معاصر علیه سپاه کفر بوده که منتج به تغییر راهبردی فضای راهبردی انقلاب اسلامی گردید، اظهار کرد: این عملیات تضمین استمرار حرکت انقلاب اسلامی شد.

وی با اشاره به این جمله استراتژیک بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) که «خرمشهر را خدا آزاد کرد»، گفت: ثبات و استقرار کامل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در منطقه خاورمیانه رهاورد آزادسازی خرمشهر بود.

حسینی پور به جانفشانی رزمندگان دوران دفاع مقدس اشاره و بیان کرد: متاسفانه تفاوت‌هایی بین نگاه رزمندگان دفاع مقدس و جوانان امروز شاهدیم که زیبنده نیست.

وی با بیان اینکه توطئه‌های دشمنان انقلاب با رهبری امام خامنه‌ای و وفاق ملی خنثی شده، گفت: استراتژی دولت سیزدهم بازگشتبه فرهنگ دفاع مقدس است.

استاندار مازندران به پیشرفت ایران اسلامی در عرصه‌های سیاسی، دفاعی و نظامی اشاره و بیان کرد: متاسفانه در حوزه اقتصاد هنوز موفقیت‌های چشمگیری حاصل نشده که امید است با جراحی اقتصادی دولت انتظارات رهبری در این حوزه برآورده شود.

وی با بیان اینکه ارز۴۲۰۰تومانی زمینه فساد را در اقتصاد کشور ایجاد کرده بود، گفت:دولت سیزدهم با حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی به دنبال اصلاح اقتصاد که اقدام شجاعانه‌ای است.

حسینی پور خاطرنشان کرد: سرداران و فرماندهان دفاع مقدس بین مردم شریف و قابل اعتماد هستند می‌طلبد با تبیین دستاورد‌های انقلاب به امید آفرینی در جامعه کمک کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار