نماینده ولی‌فقیه در سپاه:

فضاسازی‌های دشمن نمی‌تواند روحانیت را از سنگر دفاع از اسلام و انقلاب خارج کند

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی با اشاره به برگزاری ۷۱۰ یادواره شهدا در راستای برگزاری کنگره شهدای روحانی، گفت: روحانیت و حوزه‌های علمیه امروز زنده‌تر، انقلابی‌تر و قوی‌تر از همیشه پای انقلاب ایستاده‌اند و فضاسازی‌های دشمن نمی‌تواند روحانیت را از سنگر دفاع از اسلام و انقلاب خارج کند.
کد خبر: ۵۲۴۸۸۴
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۹ - 25May 2022

فضاسازی‌های دشمن نمی‌تواند روحانیت را از سنگر دفاع از اسلام و انقلاب خارج کندبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «عبدالله حاجی‌صادقی» نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز (چهارشنبه) در کنگره چهار هزار شهید روحانی که در مصلای شهر مقدس قم برگزار شد، با بیان اینکه شهید فقط زنده نیست، بلکه احیاگر است، اظهار داشت: شهید به جامعه و افراد حیات می‌بخشد.

وی با بیان اینکه این کنگره به دنبال ترویج پیام شهداست، اضافه کرد: در این کنگره جمع شده‌ایم تا راه شهدا را با تبعیت از فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی ادامه دهیم و در این مسیر با اطمینان کامل حرکت می‌کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه خاطرنشان کرد: ما آماده‌ایم که با کمک شهدا با امام و رهبری خود تجدید بیعت کنیم و اعلام کنیم که روحانیت بیش از گذشته در عرصه‌های جهاد، ولایت‌مداری، سنگرنشینی و دفاع از اسلام ناب و تشخیص عمل جهادی پیشتاز است.

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی افزود: روحانیت مظلومیت را با اوج قدرت و عزت و اقتدار تحمل می‌کند و فضاسازی‌های دشمن نمی‌تواند روحانیت را از سنگر دفاع از اسلام و انقلاب خارج کند.

وی در ادامه تصریح کرد: شهدای عزیز آمده‌ایم تا به جبهه استکبار جهانی بگوییم که به کوری چشم شما امروز حوزه‌های علمیه با بصیرت صراحت، قاطعیت و آمادگی بیشتر در مقابل شما ایستاده‌اند و در جهاد همه جانبه نقش‌آفرینی می‌کنند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه ادامه داد: اکنون فرمان رهبری را با گوش جان شنیده و در تمام عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی همانند شهدا پیشتاز خواهیم بود.

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی با تاکید بر اینکه فریاد ما مقابل فشار‌ها «هیهات من‌الذله» است، گفت: روحانیت و حوزه‌های علمیه امروز زنده‌تر، انقلابی‌تر و قوی‌تر از همیشه پای انقلاب ایستاده‌اند و در کنار امت بزرگ و بی‌نظیر که امام آن‌ها را از امت پیامبر اسلام (ص) نیز برتر دانست، تا پیروزی کامل و تحویل دادن انقلاب به امام زمان (عج) راه خود را ادامه می‌دهند.

وی تصریح کرد: حوزه‌های علمیه طلبه بودن و بنیاد شهید نیز شهادت چهار هزار شهیدی که در این کنگره یاد آن‌ها گرامی داشته می‌شود، را تایید کرده است، نزدیک به هزار نفر دیگر طلبه داریم که به عنوان بسیجی و پاسدار شهید شده و جزو آمار مدیریت حوزه نیستند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه خاطرنشان کرد: آمار شهدای روحانی بیشتر از دیگر اقشار است و این قشر نقش‌آفرینی متفاوتی در دفاع مقدس در کارنامه خود داشته است.

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی با بیان اینکه ۷۱۰ یادواره شهدا در راستای کنگره شهدای روحانی برگزار شده است، عنوان کرد: در شرفیابی محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی از سخنان ایشان بهره‌مند شدیم و امروز در سالروز سوم خرداد، روزی که تبلور رشادت‌های رزمندگان بود، این کنگره را برگزار می‌کنیم.

وی گفت: قبل از انقلاب اسلامی ۵۷ شهید روحانی داشتیم و در جریان سال ۵۶ و ۵۷ قشر روحانی ۴۰ شهید را تقدیم انقلاب کرد و در دوران دفاع مقدس نیز سه هزار و ۶۴۱ روحانی و بعد از دفاع مقدس نیز ۱۵۱ روحانی در ترور و صحنه‌های دیگر به شهادت رسیدند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه با بیان اینکه تنها در عملیات کربلای ۴ و ۵ بیش از ۵۴۰ روحانی به شهادت رسیدند، عنوان کرد: ۵۴۳ شهید به استان اصفهان اختصاص دارد که این استان بیشترین شهید روحانی را تقدیم نظام اسلامی کرده است.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها