کنگره ۴۰۰۰ شهید روحانی پایان یافت

کنگره چهار هزار شهید روحانی با تشییع پیکر حسینعلی شاهچراغی طلبه شهید تازه تفحص در جوار بارگاه کریمه اهل‌ بیت (س) به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۵۲۵۰۰۰
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۲ - 25May 2022

کنگره ۴۰۰۰ شهید روحانی پایان یافتبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس به نقل از سپاه‌نیوز، کنگره چهار هزار شهید روحانی امروز با حضور خانواده‌های شهدا، علما و جمعی از مسئولان ملی و شخصیت‌های حوزوی در قم برگزار شد.

در ابتدای این کنگره، حجت‌الاسلام «عبدالله حاجی‌صادقی» نماینده ولی‌فقیه در سپاه به ارائه گزارشی از دستاورد‌ها و روند برگزاری کنگره شهدای روحانی پرداخت و سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار اعضای ستاد کنگره شهدای روحانی برای شرکت کنندگان در این همایش، پخش شد.

همچنین آیت‌الله «علیرضا اعرافی» مدیر حوزه‌های علمیه و سرلشکر «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه در ادامه این کنگره در مورد نقش روحانیون در طول تاریخ اسلام و اهمیت برگزاری این کنگره به ایراد سخن پرداختند.

حجت‌الاسلام «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور نیز با برقراری ارتباط ویدیوکنفرانسی با این کنگره، ضمن تقدیر از زحمات دست‌اندرکاران کنگره شهدای روحانی در مورد وظایف و دستاورد‌های روحانیون به ایراد سخن پرداخت.

قرائت دلنوشته فرزند نخستین شهید روحانی مدافع حرم مصطفی مالامیری، رونمایی از تمبر یابود و محصولات فرهنگی کنگره و قرائت بیانیه پایانی کنگره شهدای روحانی نیز از دیگر بخش‌های این همایش بوده است.

کنگره ۴۰۰۰ شهید روحانی با تشییع پیکر حسینعلی شاهچراغی طلبه شهید تازه تفحص شده، در مصلای شهر مقدس قم و در جوار بارگاه حضرت معصومه (س) به کار خود پایان داد.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار