نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

مقاومت کشورهای منطقه در مقابل استکبار از برکات انقلاب اسلامی است

آیت‌الله «عبادی» گفت: مقاومت کشورهای منطقه در مقابل استکبار از برکات مرکز مقاومت انقلابی ایران اسلامی است و امروز این موضوع یک مسئله جدی است و در گذر زمان جدی‌تر هم خواهد شد.
کد خبر: ۵۲۴۹۵۵
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۴ - 25May 2022

مقاومت کشورهای منطقه در مقابل استکبار از برکات انقلاب اسلامی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، آیت‌الله «سید علیرضا عبادی» نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، امروز (چهارشنبه) در دیدار با اعضای ستاد یادواره شهدای شهرستان بشرویه، اظهار داشت: بزرگداشت سوم خرداد و فتح خرمشهر، همه معادلات نظامی دشمن را خنثی کرد و برخلاف انواع معادلات نظامی بود.

وی با بیان اینکه مردم با فرهنگ بشرویه جایگاه خاصی دارند، تصریح کرد: مردم بشرویه از جهت دیانت، صداقت در طول تاریخ توانستند این جایگاه را حفظ کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه شما تصمیم گرفتید این بزرگداشت شهدا را حفظ کنید و این کار با ارزشی است، یادآور شد: رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز فرمودند؛ «حفظ یاد و خاطره شهدا کم از شهادت نیست».

آیت‌الله عبادی با بیان اینکه خود شهادت هدف نیست؛ بلکه شهادت در راه هدف است، ادامه داد: همه انسان‌ها از این دنیا می‌روند، اما مردار می‌شوند؛ ولی شهید در راه هدف است و هرگز مردار نمی‌شود.

وی اضافه کرد: همه اهل ایمان که در راستای دعوت هستند، باید آمادگی داشته باشند که هر وقت آزمایشی پیش آمد، بایستند و این تفکر ایستادگی، مقاومت و دفاع از دین، دشمن را سرجایش می‌نشاند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: بنا به برخی روایات، شهدایی که در رزمایش‌ها براساس حادثه‌ای فدا می‌شوند، مقامش بالاتر از شهید مقابل دشمن است.

آیت‌الله عبادی با بیان اینکه آنچه در یک رزمایش صورت می‌گیرد، برای دشمن بازدارنده و برای منویات دین هموارکننده است، تصریح کرد: این رزمایش دشمن را ناکام گذاشته و برای پیاده کردن دین خداست و این مهم‌تر است از کسی که در صحنه جدی با دشمن مقابله می‌کند.

وی با تأکید بر اینکه زنده نگه داشتن یاد شهدا در ذهن نسل‌های جدید، کار ارزشمندی است، گفت: دشمن در ۴۳ سال که همه گزینه‌ها را روی میز آورده، در همه صحنه‌ها با ما جنگیده و با یأس و ناامیدی ناچار به عقب‌نشینی شده است؛ اما دشمن در همه صحنه‌ها از هدفش عقب‌نشینی نمی‌کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: مقاومت کشور‌های منطقه در مقابل استکبار، از برکات مرکز مقاومت انقلابی ایران اسلامی است و امروز این موضوع یک مسئله جدی است و در گذر زمان جدی‌تر هم خواهد شد.

آیت‌الله عبادی اضافه کرد: هدف نجات نوع انسان است و انسان امنیت خود را از دست داده و هیچ امنیتی ندارد و تا آمریکا و انگلیس باشد، وضعیت انسان این‌گونه است.

وی با بیان اینکه دشمن از همه راه‌ها مأیوس شده و به تخریب فرهنگ توجه دارد، گفت: وراثت بزرگ مردم بشرویه از گذشته فرهنگ آن‌هاست و به همین سبب پیش از این دولت، آماج حملات فرهنگی در منطقه بشرویه بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار