مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا:

روحانیت و علما خدمتگزار نظام و اسلام هستند

حجت الاسلام «رعایتی» گفت: روحانیت و علما در خدمت مردم و خدمتگزار نظام و اسلام هستند و برای انقلاب جان خویش را نثار خواهند کرد.
کد خبر: ۵۲۵۰۵۰
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۸ - 25May 2022

روحانیت و علما خدمتگزار نظام و اسلام هستندبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، همزمان با کنگره ۴ هزار شهید روحانی کشور در شهر مقدس قم؛ همایش بزرگداشت ۴۰۰ شهید طلبه و روحانی استان مازندران نیز با حضور حجت الاسلام «جعفر رعایتی» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا، سردار ملکی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران، سردار برسلانی جانشین فرمانده سپاه کربلا، روحانیون و طلبه‌های حوزه‌های علمیه و مسئولین دفاتر نمایندگی ولی فقیه در رده‌های مقاومت بسیج، امروز در سالن اجتماعات غدیر ستاد سپاه استان برگزار شد.

حجت الاسلام «جعفر رعایتی» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا ضمن گرامیداشت حماسه سوم خرداد و سالروز فتح خرمشهر و شهادت مظلومانه امام جعفر صادق (ع) با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران با رهبری امام خمینی (ره) به پیروزی رسید، گفت: دشمنان انقلاب هرروز ذلیل‌تر از گذشته می‌شوند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با اشاره به اینکه شهدای روحانی بیشترین شهید را در اقشار مختلف دارند، افزود: دشمن با همه قوا و با تمام زر و زور در حال هجمه به روحانیت هستند، و دلیلش هم کاملا مشخص است.

حجت الاسلام رعایتی در ادامه با اشاره به سالروز حماسه فتح خرمشهر و با بیان اینکه صدام ملعون گفته بود یک هفته تهران را فتح می‌کند، اضافه کرد: اگر تاریخ را بررسی کنیم می‌بینیم که خرمشهر در طول تاریخ، چند بار اشغال شد، اما در دوران دفاع مقدس مردم ایران دیگر اجازه ندادند خرمشهر به دست دشمن بیفتد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان اینکه امام دنیا را متحول کرد، خاطرنشان کرد: امام نشان داد که باید به خدا توسل کرد نه به کدخدا.

حجت الاسلام رعایتی با بیان اینکه برخی علما لباس عالم را پوشیدند، اما تقوا نداشتند و افرادی مثل تقی‌زاده، شدند، افزود: مردم می‌دانند باید اسلام ناب را از علما بگیرند مثل اینکه در دوران انقلاب، مردم به امام خمینی اعتماد کردند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با تاکید بر اینکه امام فرمودند آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند، اضافه کرد: هرکسی به خدا توکل کند خدای متعال برای او راه را باز می‌کند.

حجت الاسلام رعایتی با اشاره به شهدای روحانی در مازندران اضافه کرد: در عملیات کربلای ۵ بیش از ۵۰۰ طلبه شهید شدند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا تاکید کرد: روحانیت و علما در خدمت مردم و خدمتگزار نظام و اسلام هستند و برای انقلاب جان خویش را نثار خواهند کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار