مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی خبر داد

اعزام 22 جانباز 70 درصد خراسان رضوی به سرزمین وحی

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته 22 جانباز 70 درصد خراسان رضوی روز سه‌شنبه تهران را به مقصد مدینه النبی(ص) ترک می‌کنند.
کد خبر: ۵۲۵۰۷
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۲ - 07September 2015

اعزام 22 جانباز 70 درصد خراسان رضوی به سرزمین وحی

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی، عابدین عابدی مقدم مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی با بیان اینکه دومین کاروان حج جانبازان خراسان رضوی روز سهشنبه بهسوی سرزمین وحی حرکت میکنند، تصریح کرد: دومین کاروان حج جانبازان کشور که بیش از نیمی از آن را جانبازان 70 درصد خراسان رضوی و خانوادههای آنها تشکیل دادهاند به سمت خانه خدا اعزام میشوند.

وی افزود: این کاروان متشکل است از 138 نفر که از این تعداد 120 جانباز با خانواده خود در آن حضور دارند و از استان خراسان رضوی نیز 22 جانباز به همراه 32 تن از خانوادههای خود به این سفر الهی اعزام میشوند.

عابدی مقدم خاطرنشان کرد: در کاروان سفر حج ویژه جانبازان خراسان رضوی و سایر نقاط کشور، جانبازان 70 درصد قطع نخاع، قطع عضو و همی پلژی حضور دارند که مایه مباهات ما و سایر مسئولین است که این عزیزان را به آرزوی دیرین خود یعنی زیارت حرم نبی اکرم اسلام (ص) و خانه خدا برسانیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: در میان 54 جانباز اعزامی به این سفر از استان خراسان رضوی، جانبازانی از شهرستانهای مشهد، نیشابور، کاشمر، تربتجام، جغتای، جوین و سبزوار حضور دارند که امیدوار هستیم بدون هیچ تأخیر و یا مشکلی پرواز این عزیزان از فرودگاه امام خمینی (ره) تهران به پرواز درآید.

وی بیان کرد: کاروان ویژه جانبازان در تاریخ 17 شهریورماه تهران را به مقصد مدینه ترک میکند و سپس بعد از اقامت یکهفتهای در مدینه و سههفتهای در مکه در تاریخ 16 مهرماه سال جاری به میهن اسلامی خود بازمیگردد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار