همزمان با ایام محرم

مهدی پاکدل با "آزاد راه" به سینما می آید

فیلم سینمایی "آزاد راه" به کارگردانی عباس رافعی از صبح چهارشنبه هشتم آبان در گروه سینمایی آفریقا روی پرده می رود.
کد خبر: ۵۲۵۱
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۴ - 29October 2013

مهدی پاکدل  با

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، فیلم سینمایی "آزاد راه" به کارگردانی عباس رافعی از صبح چهارشنبه هشتم آبان در گروه سینمایی آفریقا روی پرده می رود.

"آزادراه" داستان طلبه جوانی است به نام سلمان بروجردی که با جوانان هم سن و سال خود ارتباطی دوستانه دارد و می کوشد با زبان خودشان به آنها نزدیک شود و باری از مشکلاتشان بردارد.

این فیلم نگاهی متفاوت به دینداری در ایران داردو در پی بیان احوالات آدم هایی است که در جامعهای که ارزشها مدام در حال تغییر و دگرگونی هستند به طور مداوم در تقابل بین عشق و عقل مجبور به انتخاب می شوند. "آزاد راه" تلاشی است برای حفظ اخلاق و ایمان در جامعه پر تلاطم امروز.

مهدی پاکدل، بهنوش طباطبائی، تینا آخوندتبار، حبیب اسماعیلی، هومن سیدی، رامین راستاد، شهین تسلیمی، جمال خلیلی، سیاوش قاسمی، دانیال نوروش و محمدرضا رحمانی از بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

عوامل تولید این فیلم عبارتند از نویسنده: علیرضا محمودی ایرانمهر، مدیر فیلمبرداری: امیر کریمی، صدابردار: عباس رستگارپور، طراح گریم: محمدرضا قومی، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: بهرام صحیحی، مدیر تولید: مسعود دلیری، طراح صحنه و لباس: محمدرضا میرزامحمدی و عکاس: مجید صباغ بهروز، تهیه کننده: عباس رافعی.
 

نظر شما
پربیننده ها