فتح خرمشهر؛ فتح خون/

غبارروبی و عطر افشانی شهدای گمنام شهرستان «کنارک»

مراسم غبار روبی و عطر افشانی شهدای گمنام شهرستان «کنارک» با حضور فرماندهان و نیروهای نظامی ارتش، فراجا، بسیج، سپاه، امام جمعه و مسئولین این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۵۲۵۱۹۲
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۹ - 26May 2022

غبارروبی و عطر افشانی شهدای گمنام شهرستان کنارکبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، مراسم غبارروبی و عطرافشانی شهدای گمنام شهرستان کنارک، با حضور فرماندهان و نیرو‌های نظامی ارتش، فراجا، بسیج، سپاه، امام جمعه و مسئولین این شهرستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام «نعیم بامری» امام جمعه شهرستان کنارک در این مراسم، ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطر شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم، اظهار داشت: شهدا با گذشت از جان خود برای امنیت و عزت ما جان‌فشانی کردند و این افتخاری است که ما در جوار این شهدای بزرگوار هستیم.

وی گفت: این شهیدان اگرچه گمنامند؛ ولی صاحب‌نام هستند و امروز این امنیت و عزت مرهون رشادت‌های این عزیزان پدران و مادرانی که بیش‌ از ۴۰ سال منتظر فرزندان‌شان هستند.

این مسئول خاطرنشان کرد: ما بر سر سفره شهدای عزیز بوده‌ایم و هستیم و مدیون شهدا هستیم؛ لذا باید در راه شهیدان قدم برداریم، شهدایی که وجودشان در راه عزت و اعتلای مکتب فدا کردند تا ما امروز در دنیا دارای افتخار و عزت باشیم و این امنیت در سایه خون شهیدان عزیزمان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها