اجرای رزمایش «الی بیت‌المقدس» در تربت جام+ تصاویر

رزمایش «الی بیت‌المقدس» با هدف ارتقا سطح آمادگی‌های دفاعی بسیجیان با حضور گردان‌های بیت‌المقدس و کوثر در شهرستان تربت جام برگزار شد.
کد خبر: ۵۲۵۴۷۲
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۵ - 28May 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تربت جام، رزمایش «الی بیت‌المقدس» با حضور گردان‌های بیت‌المقدس و کوثر یادبود سردار شهید «سیدمحمد حجازی» در منطقه عمومی روستای بزد «قرارگاه شهید شریفی» برگزار گردید.

سرهنگ ابراهیم بیدل فرمانده سپاه ناحیه تربت جام در حاشیه این رزمایش اظهار داشت: رزمایش الی بیت‌المقدس با رمز یا علی‌ابن‌ابی‌طالب (ع) و با هدف ارتقای سطح آمادگی دفاعی بسیجیان جهت مقابله با هرگونه تهدید دشمن انجام شد.

وی افزود: در این رزمایش گردان‌های بیت‌المقدس و کوثر به استعداد ۴ گردان  گرامیداشت هفته ایثار، مقاومت و پیروزی به مدت ۲ روز در سطح شهر و منطقه عمومی روستای بزد اجرای مأموریت کردند.

فرمانده سپاه ناحیه تربت جام تصریح کرد: هدف از برگزاری این رزمایش ارتقا سطح آمادگی دفاعی و امنیتی گردان‌های عمل‌کننده بود. بسیجیان سلحشور در این رزمایش ضمن تبادل آخرین اطلاعات، برنامه‌های خود را متناسب با مأموریت‌های محوله جهت مقابله با هرگونه تهدید دشمن بروزرسانی کردند.

بیدل یادآور شد: بسیجیان شرکت‌کننده در رزمایش الی بیت‌المقدس در مدت اجرای این رزمایش علاوه بر گذراندن آموزش‌های عقیدتی و جهاد تبیین، در حوزه کمین‌وضدکمین و نیز عملیات تاخیری آموزش‌هایی را به‌صورت میدانی پشت سر گذاشتند.

بیدل گفت: خواهران بسیجی عضو گردان‌های کوثر شرکت‌کننده در این رزمایش مباحث امنیتی را در دستور کار داشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار