رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی مطرح کرد؛

برگزاری دومین اجلاسیه سنگرسازان بی‌سنگر در نیمه دوم خرداد

صفری گفت: دومین اجلاسیه سنگرسازان بی سنگر از سری اجلاسیه‌های کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی با شعار فرهنگ و مدیریت جهادی راهگشای گام دوم انقلاب در نیمه دوم خرداد ماه در اراک برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۲۵۵۶۹
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۷ - 28May 2022
برگزاری دومین اجلاسیه سنگر سازان بی سنگر کنگره شهدای استان مرکزی در نیمه دوم خرداد/ زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه از ضرورت های مهم استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک،  «علی صفری» رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی عصر امروز (شنبه)  در نشست ستاد کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی با اشاره به نقش رزمندگان جهاد در دوران دفاع مقدس اظهار داشت: سنگرسازان بی‌سنگر یکی از ارکان موفقیت رزمندگان در دفاع مقدس بودند و ما امروز با تکیه بر رزمندگان سنگرسازان بی سنگر در مسیر خدمت صادقانه به مردم و رفع مشکلات گام برمی‌داریم.
 
وی افزود: در هفته جهاد کشاورزی سال جاری برنامه های متنوعی در دستور کارقرار گرفته که با محوریت دومین اجلاسیه سنگرسازان بی سنگر برگزار خواهد شد و کلنگ‌زنی یادمان شهید گمنام و افتتاح پروژه ها در روز اجلاسیه از دیگر برنامه ها است.
 
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی بیان کرد: دومین اجلاسیه سنگرسازان بی سنگر از سری اجلاسیه های کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی با شعار فرهنگ و مدیریت جهادی راهگشای گام دوم انقلاب در نیمه دوم خرداد ماه در اراک برگزار می شود.
 
صفری با تأکید بر اینکه زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه از ضرورت های مهم است، گفت: امروز سازمان جهاد کشاورزی با تکیه بر فرهنگ ایثار، جهاد و ازخودگذشتگی برای اجرای ماموریت ها تلاش می کند و گام برداشتن در میدان جنگ اقتصادی نیازمند روحیه جهادی، ایثار و ازخودگذشتگی است.
 
وی خاطرنشان کرد: استان مرکزی در برگزاری اجلاسیه ها و کنگره شهدای استان مرکزی بسیار موفق عمل کرده و استفاده از تجربیات ارزشمند اجلاسیه ها در دستور کار دومین اجلاسیه سنگرسازان بی سنگر است.
 
انتهای پیام/ 
نظر شما
پربیننده ها