نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی:

روحیه جهادی کشور را به خودکفایی رسانده است

آیت‌الله «دری نجف‌آبادی» گفت: الگوی بی‌نیازی صنعت دفاعی کشور به بیگانگان باید مورد توجه همه بخش‌ها باشد آن چیزی که کشور را به خودکفایی رسانده و روحیه جهادی بود که باید در همه بخش‌ها طنین‌انداز شود.
کد خبر: ۵۲۵۶۰۹
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۴ - 28May 2022
روحیه و مدیریت جهادی کشور را به بازدارندگی دفاعی و خودکفایی رسانده است/ شهید«احسان قدبیگی» بر تارک جامعه دانشمندان جوان ایران اسلامی می درخشدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، آیت‌الله «قربانعلی دری نجف‌آبادی» نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک امروز در دیدار با خانواده شهید اقتدار و صنعت دفاعی شهید «احسان قدبیگی» اظهار کرد: به برکت انقلاب اسلامی جوانان غیرتمند ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف علمی افتخارات زیادی کسب کردند و خلق بسیاری از دستاوردها نتیجه نقش آفرینی جوانان است.
 
وی افزود: پیشرفت کشور و خودکفایی در عرصه های مختلف مرهون همت و غیرت جوانان مومن و انقلابی است که با روحیه جهادی و سخت کوشی قله های بلند را فتح نمودند.
 
آیت الله دری نجف آبادی تأکید کرد: جوانان ایران اسلامی با تاسی از فرهنگ دفاع مقدس کشور را در صنعت دفاعی به خودکفایی رساندند و اراده و همت این جوانان باید الگویی برای سایر بخش ها باشد.
 
وی بیان کرد: انقلاب اسلامی در سایه ایمان به خداوند و ولایت فقیه به اوج اقتدار و سربلندی رسیده و امروز فرزندان غیور ملت ایران در نیروهای مسلح با اراده های قوی برای خدمت به مردم و دفاع از ارزش های اسلامی مجاهدانه تلاش می کنند.
 
امام جمعه اراک گفت: الگوی بی نیازی صنعت دفاعی کشور به بیگانگان،  باید مورد توجه همه بخش های باشد و خصوصا در حوزه اقتصادی پیاده سازی شود و آنچیزی که کشور را به بازدارندگی دفاعی و خودکفایی رساند روحیه و مدیریت جهادی بود که باید در همه بخش ها طنین انداز شود.
 
وی با تجلیل از مجاهدت های شهید اقتدار و صنعت دفاعی شهید «احسان قدبیگی» خاطر نشان کرد: شهید احسان قدبیگی که از نخبگان جوان و افتخارات استان مرکزی بودند مجاهدانه در راه پیشرفت صنعت دفاعی و خدمت به نظام اسلامی تلاش کردند و نام این شهید عزیز بر تارک جامعه دانشمندان جوان ایران اسلامی می درخشد و یاد و خاطر این شهید عزیز را گرامی می داریم و به روح بلند او درود می فرستیم.
 
انتهای پیام/ 
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار