استاندار مرکزی:

انقلاب اسلامی مقتدرتر از هر زمانی به مسیر خود ادامه می‌دهد

مخلص الائمه گفت: به لطف خداوند متعال ایران به مراتب مقتدرتر و شکوفاتر از دهه‌های قبل، به راه خود ادامه می‌دهبم.
کد خبر: ۵۲۵۶۱۱
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۹ - 28May 2022
انقلاب اسلامی مقتدرتر و شکوفاتر از هر زمانی به مسیر خود ادامه می دهد/شهید «احسان قدبیگی» از سرمایه های ارزشمند نظام اسلامی بودبه گزارش دفاع‌پرس از اراک، «فرزاد مخلص الائمه» استاندار مرکزی در دیدار با خانواده شهید اقتدار و صنعت دفاعی شهید «احسان قدبیگی» اظهار داشت: شهید مهندس احسان قدبیگی از نخبگان و افتخارات استان مرکزی و از رویش‌های دهه ۷۰ بودند.
 
وی افزود: بیش از شش دهه از عمر نهضت امام خمینی (ره) می گذرد و به لطف خداوند متعال به مراتب مقتدرتر و شکوفاتر از دهه های قبل هستیم.
 
مخلص الائمه بیان کرد: انقلاب اسلامی اگر امروز در اوج اقتدار و پایداری است بی تردید ناشی از حضور موثر نخبگان و جوانان غیرتمند در عرصه های مختلف است که به وجود آنها افتخار می کنیم و قدردان خانواده های معظم آنها به خاطر تربیت چنین فرزندانی هستیم.
 
وی با بیان اینکه امروز ملت ایران به نیروهای مسلح مقتدر افتخار می کنند ، گفت: نیروهای مسلح تمام تهدیدات دشمنان را کوبنده و با صلابت پاسخ خواهند داد.
 
استاندار مرکزی با تجلیل از مجاهدت های شهید اقتدار و صنعت دفاعی شهید «احسان قدبیگی» گفت: شهید «احسان قدبیگی» از سرمایه های ارزشمند نظام اسلامی بود که با تلاش های خالصانه منشا خیرات فراوانی برای کشور بود.
 
وی افزود: علیرغم اینکه شهدایی چون شهید «احسان قدبیگی» حضرت امام (ره) را درک نکرده بودند اما با مسیر و راهی که در پیش گرفتند از مقلدان واقعی حضرت امام (ره) بودند و به تعبیر شهید بهشتی (ره) مقلدان واقعی امام خمینی (ره) سرنوشتی جز شهادت ندارند.
 
استاندار مرکزی خاطر نشان کرد: اینجانب به عنوان خدمتگزار مردم در دولت ضمن تبریک و تسلیت این جوان نخبه صنعت دفاعی علو درجات برای شهید عزیز و به خانواده معظم صبر و ثبات قدم در راه و مسیر شهدای انقلاب اسلامی از خداوند متعال دارم.
 
انتهای پیام/ 
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار