با وجود هشدارهای پی در پی؛

جزئیات برگزاری مراسم توهین آمیز صهیونیست‌ها اعلام شد

روزنامه عبری زبان یدیعوت احرونوت اعلام کرد که راهپیمایی پرچم شهرک‌نشینان در قدس اشغالی برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۵۲۵۶۳۱
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۸ - 28May 2022

جزئیات برگزاری مراسم توهین آمیز صهیونیست ها اعلام شدبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، در حالی که هشدارهای متعددی درباره برگزاری راهپیمایی صهیونیست‌های تندرو داده شده است، روزنامه عبری زبان یدیعوت احرونوت جزئیاتی از برگزاری این مراسم را اعلام کرده است.

این رسانه عبری زبان در تل آویو درباره برگزاری مراسم روز پرچم اعلام کرد که راهپیمایی پرچم شهرک‌نشینان در قدس اشغالی از رأس ساعت ۱۶ عصر (به وقت فلسطین) آغاز خواهد شد.

تا کنون هشدارهای زیادی از سوی گروه‌های فلسطینی درباره برگزاری راهپیمایی روز پرچم داده شده و بسیاری خواستار لغو برگزاری این مراسم توهین آمیز شده اند. حتی چند ساعت پیش از این نیز، «مشیر المصری» عضو ارشد حماس در سخنانی گفت: «شکی در این نیست که راهیپمایی پرچم که دشمن صهیونیستی به دنبال برگزاری آن است، تخطی از تمامی خطوط قرمز است.»

بر اساس این گزارش، این عضو ارشد حماس در ادامه یادآور شد: «دشمن صهیونیستی را از اجرای این طرح جهنمی برحذر داشته و اعلام می‌داریم که مقاومت کاملاً آماده و دست به سلاح است و تنها منتظر یک اشاره است.»

المصری همچنین در سخنانش اظهار داشت: «اگر پیام ما از طریق واسطه‌ها به دشمن نرسد و آن‌ها از تعرض به مسجد الاقصی دست نکشند و راهپیمایی پرچم را لغو نکنند، آن وقت پیام خود را با موشک خواهیم رساند. سران دشمن باید در برگزاری راهپیمایی پرچم تجدید نظر کنند قبل از اینکه آینده سیاسی خود را قربانی این مسئله کنند. به آن‌ها توصیه می‌کنم که بار دیگر مقاومت را نیازمایند.»

هر سال صهیونیست‌ها با مراسم مختلف این روز اشغالگری قدس را جشن می‌گیرند و هزاران نفر از شهرک‌نشینان نیز در آن شرکت می‌کنند. مراسمات از دو روز قبل شروع می‌شود و مهمترین بخش این مراسمات راهپیمایی پرچم است.

راهپیمایی پرچم یک مراسم جدید است و تاریخ برگزاری آن مطابق تقویم عبری است؛ روزی است که در سال ۱۹۶۷ اشغالگران صهیونیست توانستند بعد از جنگ به طور کامل قدس را اشغال کنند.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار