تهران در عزای جانباختگان حادثه متروپل آبادان سیاهپوش شد

سازمان زیباسازی شهر تهران با اکران طرح‌های فرهنگی «سلام آبادان» و «پاره تن ایران آبادان» و همچنین سیاه‌پوش کردن و اهتزاز پرچم‌های عزا در سرتاسر شهر در سوگ جانباختگان حادثه متروپل آبادان به سوگ نشست.
کد خبر: ۵۲۵۷۱۰
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۸ - 29May 2022

شهر در عزای جانباختگان حادثه متروپل آبادان سیاهپوش شد

به گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، «رضا صیادی» رئیس سازمان زیباسازی شهر تهران، اظهار داشت: همزمان با اعلام عزای عمومی در سراسر کشور تمامی سازه‌های تبلیغات فرهنگی سطح شهر با اکران «آبادان پاره تن ایران» و همچنین اهتزاز پرچم‌های اعضای و سیاه پوش کردن تمام معابر و گذرگاه‌ها و میادین اصلی شهر در عزای هموطنان جان باخته در حادثه متروپل سهیم شد.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه غم و عزای هموطنان جان باخته در حادثه متروپل، غم تمام مردم ایران است، گفت: به منظور همدردی با بازماندگان حادثه متروپل آبادان، تمام سازه‌های تبلیغات فرهنگی شهر تهران به اکران پیام‌های فرهنگی تسلیت به مردم آبادان و ایران اختصاص دادیم تا همراه با مردم سراسر ایران در عزای این حادثه جانگداز شریک باشیم.

براساس این گزارش، ریزش برج شماره دو ساختمان متروپل در دوم خرداد ۱۴۰۱، حادثه جانسوزی را رقم زد که طی آن ۲۹ نفر از هموطنان آبادانی جان خود را از دست دادند و ملت ایران را عزادار کردند.

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها