برگزاری مراسم یادبود جانباختگان حادثه آبادان در مساجد و مصلی‌های کشور

شورای سیاستگذاری ائمه‌جمعه اعلام کرد: مراسم بزرگداشت جانباختگان حادثه آبادان امشب در مساجد و مصلی‌های سراسر کشور برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۲۵۶۶۳
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۹ - 29May 2022

مراسم یادبود جانباختگان حادثه آبادان در مساجد و مصلی‌های سراسر کشوربه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، شورای سیاستگذاری ائمه‌ جمعه کشور در پی حادثه ریزش ساختمان در آبادان بیانیه‌ای صادر کرده است.

متن این بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حادثه تلخ و جانکاه جانباختن و مصدومیت گروهی از هموطنان عزیزمان در شهر مقاومت و ایثار، آبادان قهرمان و مظلوم داغی سنگین بر دل همه ایرانیان نهاد.

شورای سیاستگذاری ائمه‌جمعه، این مصیبت بزرگ را به مردم صبور و بزرگوار استان شهیدپرور خوزستان خصوصاً هموطنان نجیب و صبور آبادان و بالاخص به خانواده‌های داغدیده عزیزان جانباخته تسلیت و تعزیت می‌گوید و برای مصدومان عزیز شفای کامل، از درگاه پروردگار متعال مسئلت می‌نماید.

به منظور بزرگداشت یاد و خاطره عزیزان از دست رفته و همدردی با مردم عزیز خوزستان و آبادان، امروز یکشنبه ۱۴۰۱/۳/۸ مراسم یاد بود جانباختگان عزیز این حادثه در مساجد و مصلی‌های سراسر کشور با قرائت قرآن کریم و توسل به حضرات معصومین سلام‌الله علیهم اجمعین بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار می‌گردد.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

شورای سیاستگذاری ائمه جمعه

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها