دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی تاکید کرد؛

ضرورت برخوردی عبرت آموز با قانون‌شکنان و متهمین فاجعه آبادان

حجت‌الاسلام عاملی ضمن تسلیت به خانواده‌های داغدار حادثه دلخراش متروپل آبادان، بر ضرورت برخورد عبرت‌آموز با قانون‌شکنان و متهمین این فاجعه تاکید کرد.
کد خبر: ۵۲۵۶۷۳
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۷ - 29May 2022

///به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «سعیدرضا عاملی» دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در پی حادثه ریزش ساختمان در آبادان پیامی صادر کرد.

متن این پیام بدین شرح است:

وَبَشِّرِ الصَّابرِینَ الَّذینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

حادثه دلخراش ریزش ساختمان متروپل آبادان و درگذشت جمعی از هموطنان عزیز موجب تاثر و تاسف بسیار گردید و قلوب مردم ایران اسلامی را داغدار نمود.

یک ایران در سوگ نشست، اما از منظری دیگر، جلوه‌های دیدنی از مودت، همدلی و انسجام مردمی و بسیج امکانات نهاد‌های مختلف را برای رفع آلام و کمک رسانی شاهدیم که نشان از فرهنگ غنی و والای ایران اسلامی است.

این فاجعه بار دیگر زنگ خطر رعایت نشدن استاندارد‌ها و ضرورت هوشیاری در برابر پیشگیری از حوادث تلخ و تاسف بار دیگر را، به صدا درآورد. ضمن تقدیر از همه امدادگران و تلاشگران دولتی و مردمی، لازم است با همه قانون شکنان و متهمین این فاجعه برخوردی عبرت آموز صورت پذیرد.

اینجانب مصیبت درگذشت هموطنان عزیز آبادانی را محضر رهبر حکیم انقلاب اسلامی، خانواده‌های داغدیده و مردم شریف خوزستان تسلیت عرض کرده و شفای عاجل مجروحان این حادثه را از خداوند متعال آرزومندم.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار