شهید «علی سالاری بردسیری»:

استعمارگران شرق و غرب علیه انقلاب اسلامی بسیج شده‌اند

در وصیت‌نامه شهید «علی سالاری بردسیری» آمده است: همه استعمارگران شرق و غرب دست در دست هم داده‌اند تا شاید بتوانند این انقلاب نوپای اسلامی را از پای درآورند و وجود واقعی انقلاب كه همان اسلام واقعی است را از صحنه تاریخ پاک كنند.
کد خبر: ۵۲۵۷۱۲
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۱:۲۳ - 31May 2022

استعمارگران شرق و غرب بر علیه انقلاب اسلامی بسیج شده‌اند

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، «علی سالاری بردسیری» بیست ‌و دوم بهمن 1340، در شهرستان كرمان متولد شد. وی تا مقطع دوم راهنمایی تحصیل كرد. پاسدار بود که به جبهه اعزام شد. سرانجام بیست‌ و‌ نهم اردیبهشت 1361، در كوشک به شهادت رسید.

بخش از وصیت نامه شهید «سالاری بردسیری»:

سلام به رهبر عزیز و فداكار و بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران و سلام به رزمندگان و شهیدان و امت قهرمان ایران كه با قوت قلب گرفتن از سخنان امام بزرگوار با سلاح ایمان قلب ناپاک دشمن زبون و حزب بعث مزدور را می شكافند.

برای حفظ اسلام و دستاوردهای انقلاب در این زمان كه همه استعمارگران و جنایتكاران شرق و غرب دست در دست هم داده اند تا شاید بتوانند این انقلاب نوپای اسلامی را از پای درآورند و وجود واقعی انقلاب كه همان اسلام واقعی است از صحنه تاریخ پاک كنند. بر ملت قهرمان و شهید پرور است كه مشتی محكم بر دهان ابرجنایتكاران شرق و غرب و مزدوران داخلی آنها بزنند و توطئه‌های این منافقان را خنثی كنند.

بزرگترین افتخار و بالاترین درجه پیروزیمان شهادت است و حقیقتا كه امام بزرگوار و قهرمان درست گفته است که ملتی که شهادت دارد اسارت ندارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار