نماینده مردم در مجلس:

کشور‌های منطقه اقدامات تهران را در راستای ثبات‌بخشی به منطقه می‌دانند

رضازاده گفت: رژیم جعلی اسرائیل همواره تلاش می‌کند با فضاسازی علیه کشورمان، زمینه ایجاد اجماع بین‌المللی را فراهم کنند.
کد خبر: ۵۲۵۷۲۱
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۰ - 29May 2022

کشور‌های منطقه اقدامات تهران را در راستای ثبات‌بخشی به منطقه می‌دانند

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «یعقوب رضازاده» عضو هیات رییسه کمیسیون سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی در رابطه با رایزنی ضد ایرانی وزیر جنگ تل‌آویو در واشنگتن، اظهار داشت: مقامات رژیم جعلی اسرائیل همواره تلاش می‌کنند با فضاسازی علیه کشورمان، زمینه ایجاد اجماع بین المللی را فراهم کنند.

نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه سیاست ضدایرانی رژیم صهیونیستی همواره با شکست مواجه شده، زیرا کشور‌های منطقه به خوبی می‌دانند تهران قدرت برتر محسوب می‌شود و اقداماتش موجب ثبات و آرامش شده است، اظهار کرد: این مهم در حالیست که سران رژیم صهیونیستی در دیدار با مقامات آمریکایی می‌خواهند دسیسه‌های خود را از طریق همپیمانان منطقه‌ای کاخ سفید اجرایی کنند.

وی با تاکید بر اینکه اسرائیل به خوبی می‌داند که توانایی مقابله با جمهوری اسلامی ایران را ندارد، ادامه داد: بر این اساس مشاهده می‌شود بر حوزه سیاست خارجی تاکید بیشتری دارند و می‌خواهند از طریق افزایش فشار در عرصه بین المللی به اهداف خودشان دست یابند.

 نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: به عنوان مثال رژیم صهیونیستی چندی قبل از مقامات ایالات متحده خواسته بود زمینه صدور قطعنامه ضدایرانی در شورای امنیت سازمان ملل را فراهم کنند.

عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بدون شک اقدام اخیر وزیر جنگ تل‌آویو در واشنگتن با شکست دیگری مواجه خواهد شد.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها