فرمانده نهاجا:

حرکت بر لبه فناوری روز موجب افزایش توان بازدارندگی می‌شود

امیر سرتیپ واحدی گفت: دانش‌افزایی و حرکت بر لبه تکنولوژی و فناوری روز، باعث افزایش توان بازدارندگی در برابر دشمنان می‌شود.
کد خبر: ۵۲۶۰۷۳
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۱ - 31May 2022

حرکت بر لبه فناوری روز موجب افزایش توان بازدارندگی می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ خلبان «حمید واحدی» فرمانده نیروی هوایی ارتش صبح امروز (سه‌شنبه) در مراسم آیین تقدیر از دانش‌آموختگان برتر دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری اظهار داشت: از امروز شما عزیزان به‌عنوان یک افسر با دانش و نظامی وارد جامعه می‌شوید؛ لذا تمام رفتار و کردار شما در جامعه باید معرف شخصیت ارزشی و نظام‌مندتان باشد.

وی با بیان اینکه شما عزیزان سرباز مخلص ولایت هستید، گفت: شما افتخار مردم و کشورتان هستید و از این جهت که لباس خدمت به مردم را به تن کرده‌اید و در راستای امنیت‌بخشی به کشور و میهن‌تان گام برمی‌دارید، قطعاً مورد لطف و عنایت پروردگار هستید.

فرمانده نهاجا ولایتمداری را مهم‌ترین مؤلفه شخصیتی یک افسر نظامی عنوان کرد و افزود: امروز جامعه با رویکرد سرباز ولایت به شما نگاه می‌کند و سربازان ولایت باید با دو بال علم و دانش و معنویت و تقوا بر قله‌های پیشرفت و تعالی حرکت کنند.

امیر واحدی با بیان اینکه امروز دنیای استکبار به سرکرده گی آمریکا و رژیم صهیونیستی به دنبال تضعیف جمهوری اسلامی ایران هستند، عنوان کرد: تلاش شما دانشجویان و جوانان در حوزه دانش‌افزایی و حرکت بر لبه تکنولوژی و فناوری روز، باعث سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و افزایش توان بازدارندگی در برابر دشمنان این مرز و بوم است.

وی با تأکید به اهمیت رشد کیفی نیروی انسانی اظهار داشت: شما پرچم‌داران اسلام و آینده‌سازان نیروی هوایی هستید و هرچه در مسیر رشد و تکامل قرار بگیرید، کشور در آینده با اقتدار بیشتری در حوزه تمدن‌سازی قرار می‌گیرد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش در پایان، فضای مجازی را بستری تهدیدزا و فرصت‌آفرین عنوان و خاطرنشان کرد: ما باید در این بستر نگاهی عمیق و عالمانه به فرصت‌ها داشته باشیم و هدفمندانه از این فضا بهره ببریم.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها